Flere sykemeldte her?

tingeling1

Forumet er livet
Kjeder meg litt om dagen, er sykemeldt fram til jul pga kvalme og oppkast. Da sier det seg selv at jeg ikke orker å gjøre allverdens i huset heller. Blir bare liggende på sofaen og se tv eller være på internett, og det blir man jammen lei av etterhvert. Prøvde meg på en tur i byen i helga, for å handle julegaver, men ble så kvalm og uvel at jeg trodde jeg skulle besvime. Jeg som egentlig elsker å shoppe! [:@] Skjønner ikke hvordan jeg skal få handlet julegaver i år jeg....

Er ikke akkurat sykmeldt, har gått av med mammapermisjon.
Men jeg vet hvor kjedelige dagene kan være. Ikke mye å finne på.
Jeg har bakt en del julekaker da :) Men det er vel ingen som tør å spise de hehe.
Så skal du gå sykmeldt lenge kan det være lurt å skaffe seg en ny hobby?!?!?!

Skjønner at det er slitsomt å være stykemeldt når formen er så dårlig! Ikke mye man får gjort når man er kvalm, det forstår jeg!

Hva med å drive med noe enkelt håndarbeidsaktig? Strikke smykker, babytøy, vesker, lage fine julekort, brodere, sy osv? Da kunne du jo produsere gaver i gode stunder. Mye av dette kan gjøres i tilbakelent stilling på sofaen!!

Ønsker deg lykke til og håper at kvalmen går fort over!

M

Heia! Er sykmeldt jeg også. Mista desverre min spire når jeg var 11 uker på vei. Det er en uke siden nå.
Synes det gir meg trøst å være på disse sidene å se. Betyr veldi mye for å komme seg til hektene igjen!
Må jo være i ro for at ting skal normalisere seg igjen.[:)]

Trist å høre Tirill!

Godt å høre at det er trøst for deg å være her inne. Håper du blir gravid fort igjen, og at spiren er sterk og frisk!

Sender deg mange varme tanker i førjulstida!

klem, M

Takk for det Monicabebe!!
SKAL bli fort gravid igjen! Viljen er der hører du. [:)]
Ble gravid tvert jeg sluttet med pillen sist så det må vel klaffe igjen.[:)]
Kan nesten ikke vente med å prøve igjen. Føler tiden går fra meg.
Er jo 37 år så.. Begynner å haste.[:)]

Tingelingen!
Håper kvalmen går over snart da.[:)]
Du får kose deg på nett mens du venter.[:)]

har nu vært sykemeldt sia æ fant ut at æ va gravid, går nu over t svangerskapspermisjon.
så bi heimeværanes ganske længe ja.
sjønne godt at du kjeda dæ å d e ikkje nåkka godt å være dåli d får man ikkje nåkka tiltaksløst ut a heller.
får håpe at kvalmen snart gir slæpp

Lykke til, Tirill!

Selv er jeg ikke sjukmeldt, men hadde nok vert det om jeg hadde hatt en jobb å være sykemeldt fra..
Har mye vann i kroppen[:'(] og klarer ikke så lange dager utenfor hjemmet, men vet det er folk som har det mye værre enn meg, så kan vel ikke annet enn å klage [8D]

Jeg er 50% sykmeldt. Synes vel det er deilig med den ekstra tiden jeg har fått til rådighet nå, så slipper jeg å stresse og mase for mye.

Nå har jeg gått ut i permisjon. Så er ikke sykmeldt nå.
Men har vært syklmeldt siden august! Laaange dager. (bekkenløsning)
Nå er det ikke så lenge igjen, så da går det greit. Bare 18 dager igjen...

Jeg er arbeisdleddig men skulle ha mista dagepengene derfor fikkjeg sykemeldig sånnjeg går rett i permisjon [;)]

Hei hei[:)]
Skjønner godt at dagene blir lange, selv har jeg vært sykmeldt siden juli , først pga kvalme og oppkast og da er det ikke alltid like lett å finne på noe å gjøre...
Nå har jeg bekkenløsning, men formen er heldigvis bedre for det, jeg orker å komme meg ut å finne på ting..
Men ikke like lett å finne på noe hver dag, så det blir fort laaaaaaaange dager..

Men man kan jo finne en hobby, strikke, male, lage lys, lage julekort......

Håper du blir bedre av kvalmen snart da[:)]

Sykemeldt jeg også... får se hvor lenge da. Skal reise hjem til mor snart da.. så får jeg litt pleie og omsorg. Begynner å bli lei av å gå hjemme ja... men legene og jordmor mener jeg skal være sykemeldt ut svangerskapet.. så vi får se. [8|]

Hei! Er sykemeldt jeg også. Har vært det i ca 3 uker nå. Ble for stor belastning på ryggen å gå der på jobb. Tror jeg blir sykemeldt fram til permisjonen i januar. Liker meg godt her hjemme, men det kan bli litt kjedelig når jeg ikke har så særlig ork til å gjøre noe husarbeid og mannen er på jobb. Men så driver jeg og hekler på et teppe til den lille. koslig det.. Leselyst begynner jeg også å få.. Men hvis jeg er trøtt etter en dårlig natt, ja da er alt tiltak og det blir fort kjedelig..

Back
Topp