Ananasmamma00

Andre møte med forumet
Jeg hadde ubeskyttet samleie 21.mai. Venter på menstruasjon, men ingenting har kommet enda. Tok en test fra babyplan 1. juni og den viste svak positiv med en gang. Tok en morgenen etter og den var også svak positiv. Kjøpte nye fra metode, der er det ingen strek.. tenkte jeg fikk ta en til, der var det en svak strek… samboer dro ned å kjøpte digital test, men den viste «ikke gravid»…. Tok en ny fra clearblue idag, ser ingen kryss..

Føler på meg at jeg er gravid. Er ekstremt kvalm om morgenen før jeg får i meg mat.. får jeg ikke mat er jeg dårlig, sånn er jeg ikke ellers.. oppblåst i magen. Er 4mnd siden jeg fikk barn, så ømme bryst har jeg ikke.. er det rett og slett at det kan være for tidlig enda? Hva tror dere? Er jeg gravid?

Vedlegg

• 9B5B9698-E179-46C3-9C3A-1154D6C22160.jpeg
    9B5B9698-E179-46C3-9C3A-1154D6C22160.jpeg
    287,1 KB · Visninger: 273
  • 76CF626D-A5DD-4575-B80A-726444319283.jpeg
    76CF626D-A5DD-4575-B80A-726444319283.jpeg
    266,7 KB · Visninger: 263
  • DC183290-A2C5-4846-8A80-F7C512D5967E.jpeg
    DC183290-A2C5-4846-8A80-F7C512D5967E.jpeg
    1 MB · Visninger: 272
  • A9A0CDB4-38D9-4929-ACA2-B37811F8DEDF.jpeg
    A9A0CDB4-38D9-4929-ACA2-B37811F8DEDF.jpeg
    561,1 KB · Visninger: 271
Last edited:
Ser jo svake streker på de tre strimmeltestene, og kaaanskje antydning til et kryss på den fra clearblue, men usikker der altså.

Siden det er så kort tid siden fødsel, så har vell sikkert ikke hatt veldig regelmessig syklus lenge?

Eneste som kan gi deg svaret er vell ny test om noen dager, se om den er tydelig positiv. Lykke til, håper du får det svaret du ønsker :)

Det er antydning til strek på metode også. Til info så slår de senere ut. Men det er en stund siden 1. juni, så testene burde blitt ganske tydelige nå. Blir de ikke sterkere har du nok hatt en kjemisk graviditet, og mensen vil komme snart.

Ser jo svake streker på de tre strimmeltestene, og kaaanskje antydning til et kryss på den fra clearblue, men usikker der altså.

Siden det er så kort tid siden fødsel, så har vell sikkert ikke hatt veldig regelmessig syklus lenge?

Eneste som kan gi deg svaret er vell ny test om noen dager, se om den er tydelig positiv. Lykke til, håper du får det svaret du ønsker :)
Ja det er en antydning til et kryss på clearblue. Syklusen er ikke regelmessig, og helsesøster ba meg ta en test siden jeg enda ikke har fått menstruasjon enda. Hadde en liten blødning, som var som utflod med litt rødt i, var kanskje i 3-4 dager så jeg trodde det var mensen.. men når jeg har mensen så blør jeg ekstremt mye og har veldig smerter.. det hadde jeg ikke nå

Tenker jeg prøver å ta en ny test om noen dager dersom mensen ikke kommer

Det er antydning til strek på metode også. Til info så slår de senere ut. Men det er en stund siden 1. juni, så testene burde blitt ganske tydelige nå. Blir de ikke sterkere har du nok hatt en kjemisk graviditet, og mensen vil komme snart.
Ja det er akkurat det jeg så også, måtte inn å lese om andre erfaringer og da ser jeg flere sier at den slår senere ut. Det er en uke siden imorgen, men til info så slo ikke testene ut med en gang på forrige graviditet. Tok en uka før, den var negativ, uka etter følte jeg at nå er det noe så jeg tok en ny test - soleklar positiv og jeg var da 10 uker på vei.. jordmor mente jeg har sen hcg utvikling selv om alt er bra..

Til info:
Forrige graviditet slo ikke testene ut med en gang. Tok først en test, negativ. Uka etter følte jeg at noe var på gang, soleklar positiv. Tok en clearblue som viste gravid 3+.. viste seg at jeg var 10 uker på vei

Back
Topp