Ananasmamma00
Andre møte med forumet
Jeg hadde ubeskyttet samleie 21.mai. Venter på menstruasjon, men ingenting har kommet enda. Tok en test fra babyplan 1. juni og den viste svak positiv med en gang. Tok en morgenen etter og den var også svak positiv. Kjøpte nye fra metode, der er det ingen strek.. tenkte jeg fikk ta en til, der var det en svak strek… samboer dro ned å kjøpte digital test, men den viste «ikke gravid»…. Tok en ny fra clearblue idag, ser ingen kryss..
Føler på meg at jeg er gravid. Er ekstremt kvalm om morgenen før jeg får i meg mat.. får jeg ikke mat er jeg dårlig, sånn er jeg ikke ellers.. oppblåst i magen. Er 4mnd siden jeg fikk barn, så ømme bryst har jeg ikke.. er det rett og slett at det kan være for tidlig enda? Hva tror dere? Er jeg gravid?
Føler på meg at jeg er gravid. Er ekstremt kvalm om morgenen før jeg får i meg mat.. får jeg ikke mat er jeg dårlig, sånn er jeg ikke ellers.. oppblåst i magen. Er 4mnd siden jeg fikk barn, så ømme bryst har jeg ikke.. er det rett og slett at det kan være for tidlig enda? Hva tror dere? Er jeg gravid?
Vedlegg
Last edited: