Flere studenter?

Morgendis

Betatt av forumet
Er det flere som studerer her inne? Hva studerer du? Skal du ha et år permisjon eller skal du fortsette studiet med nyfødt?

Jeg studerer på BI i Oslo og skal ta et år permisjon :)

Jeg er student, men skal leverer masteroppgaven i april.

Student på første året her. Skal ta permisjon. Orker i hvertfall ikke gå på skole med en nyfødt en!.. Glemmesak! Da skal jeg være hjemme og nyte babytida :)

jeg studerer første året :) tar permisjon før jeg tar siste året :) gleder meg til babytid :)

Har jobb ved siden av, så får endel derfra. Også melder jeg meg opp til master som planlagt og tar permisjon fra det. :)
Så de regner lønnen fra de de 6 av 10 beste månedene med jobb og stipendet kommer i tillegg? Har prøvd å lese meg gjennom alle mulige sider, men kjekt å høre med noen andre om jeg har forstått det riktig:)

Man får vanlig foreldrepenger fra NAV hvis man har tjent nok og jobbet lenge nok, pluss at man får stipend fra lånekassen hvis man har hatt rett til stipend 6 av de 10 siste mnd. :-)

Man får vanlig foreldrepenger fra NAV hvis man har tjent nok og jobbet lenge nok, pluss at man får stipend fra lånekassen hvis man har hatt rett til stipend 6 av de 10 siste mnd. :)
når jeg leste på lånekassen sine sider så forsto jeg det slik at vi måtte velge mellom penger fra nav eller lånekassen. har jeg missforstått?

Egne foreldrepenger påvirker ikke retten til foreldrestipend, men hvis din ektefelle/samboer/partner mottar foreldrepenger fra Nav, har dette betydning for foreldrestipendet fra Lånekassen :-)

Back
Topp