Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gjør du det i forhold til stipend og sånn? Melder deg opp til nytt studie?Ja er student men er ferdig med bacheloren i mai så dette er perfekt timing
Har jobb ved siden av, så får endel derfra. Også melder jeg meg opp til master som planlagt og tar permisjon fra det.Hvordan gjør du det i forhold til stipend og sånn? Melder deg opp til nytt studie?
Så de regner lønnen fra de de 6 av 10 beste månedene med jobb og stipendet kommer i tillegg? Har prøvd å lese meg gjennom alle mulige sider, men kjekt å høre med noen andre om jeg har forstått det riktigHar jobb ved siden av, så får endel derfra. Også melder jeg meg opp til master som planlagt og tar permisjon fra det.
når jeg leste på lånekassen sine sider så forsto jeg det slik at vi måtte velge mellom penger fra nav eller lånekassen. har jeg missforstått?Man får vanlig foreldrepenger fra NAV hvis man har tjent nok og jobbet lenge nok, pluss at man får stipend fra lånekassen hvis man har hatt rett til stipend 6 av de 10 siste mnd.