Flere studenter?

Havets fru

Forelsket i forumet
MAI 2013
Heisann! :-)
Lurer på hvor mange av oss som er studenter?
Selv studerer jeg til maskiningeniør og det tar på med en liten en som allerede nå visstnok krever mye av kroppen min:P 
Hva studerer dere? Greier dere å fokusere på skolen nå? Og er det noen av dere som skal fortsette med studiene uten pause?

Når jeg fikk førstemann studerte jeg og nå vurderer jeg skolebenken igjen, men er veldig usikker på om jeg skal søke meg inn eller vente... Må bestemme meg fort, men tror jeg utsetter det til rusket er litt større.

Jeg studerer ernæringsfysiologi :) Tok tre mnd pause med førstemann, det passet så bra siden eksamenene var to uker før han kom! Denne gangen er eksamen tre uker etter termin.. Så enten må jeg ta 7 mnd pause (fire av dem før termin), eller ta eksamnene tre uker etter, og heller ha tre mnd fritt etter det.. Er jo noe spesielt med de første mnd som går så fort, så har lyst til å nyte dem maks!! Samtidig kjedelig å utsette studiene så mye.. Nå skal det sies at jeg tar bacheloren på nett, så er for det meste hjemme uansett :) Tror jeg ville hatt lengre permisjon om jeg måtte dra bort på skole.. Men det er nå meg!

Her starter også eksamene 3-4 uker etter termin.. Så er det en mnd fri til jula som skal nytes maks før det siste halvåret. Da har jeg kun to fag å følge på skolen pluss bacheloroppgava.. Vil helst fullføre skolen!
Vi er på let etter leilighet i nærheten av skolen nå! Så det blir litt lettere, pluss at mannen er hjemme annenhver mnd til å ta i et ekstra tak;-)

Havets fru skrev:
Her starter også eksamene 3-4 uker etter termin.. Så er det en mnd fri til jula som skal nytes maks før det siste halvåret. Da har jeg kun to fag å følge på skolen pluss bacheloroppgava.. Vil helst fullføre skolen!
Vi er på let etter leilighet i nærheten av skolen nå! Så det blir litt lettere, pluss at mannen er hjemme annenhver mnd til å ta i et ekstra tak;-)