flere studenter?

Vanillatwin

Elsker forumet
er det flere her som skal studere under graviditeten? eller noen som har barn fra før som har gjort det? hvordan greide dere det?/ planen for å klare det?

Jeg studerer og skal fortsette frem til fødselen. Er usikker hvordan jeg gjør det videre. Mulig jeg hopper over praksis som er fra mai til juni og fortsetter til høsten så pappaen kan overta:)

Jeg begynner på skole til høsten gikk på skole når jeg var gravid med 1.mann også, gikk greit det, fikk det lagt om til litt hjemmelekser osv siden jeg lå på sykehuset så og si hele svangerskapet, og når han var 3 dager gammel var jeg tilbake på skolebenken. Dette året er det mer praktisk arbeid så kan ikke være borte mer enn 15 dager fra skolen, satser på å være ganske frisk i svangerskapet og fullføre skolen og heller bare ta med den lille på skolen som sist, gikk veldig fint. De sover så mye da uansett. :)

Jeg ble ferdig nå i vår med sykepleie studiet, men studerte mens jeg gikk gravid med lea. Gikk kjempe fint:) hadde til og med eksamen når jeg var 36 uker på vei ... og når Lea var 6 dager gammel ;) fikk ammepauser og sånn :)

Back
Topp