Flere studenter her?

ahsn

Flørter med forumet
Jeg er student og jobber 20 % i tillegg til studiene. :) og er det noen her som vet når man søke om svangerskapspenger? I jobben min så er det ikke mulig for tilrettelegging, og det er en del mye tunge løft samt andre ting både jeg og fosteret vil bli utsatt for.
 
Jeg er også student :) har litt av de samme spørsmålene. Jobber ca 15% helg, pluss at jeg starter i 50% jobb fra 1.februar i tillegg.
 
Jeg studerer 100% og jobber mellom 50-80% Må man ikke søke før uke 36 eller er det litt sent?
 
Hva er forskjellen?
 
Sniker litt, hørte til her før, men hadde en SA.

Hva slags jobb har du? Dersom du mener at det er såpass skadelig for barnet så kan du søke når som helst, men det er en lege/jordmor som "bestemmer".
 
Hvordan får dere tid til å jobbe så mye? Jeg er redd for at jeg ikke kommer til å jobbe nok til å få opptjent nok til foreldrepenger. Jobber i Securitas.
 
Jeg tror ikke jeg får foreldrepenger. Annet enn fra jobben med 15%.

Grunnen til at jeg kan jobbe så "mye" er at jeg studerer en del fag på nett, og har kun én dag oppmøte i uka. Så må jo ta natten og kveldene til hjelp :)
 
Jeg har forelesninger nesten hver dag, og i tillegg en sønn på 2 år. Før påske har jeg 8 ukers praksis og flere eksamen dette semesteret, så jeg har egentlig veldig lite tid til å jobbe. Men vi er avhengige av den ekstra inntekten jeg tjener i og med at samboer også er student :)
 
Jeg har forelesninger nesten hver dag, og i tillegg en sønn på 2 år. Før påske har jeg 8 ukers praksis og flere eksamen dette semesteret, så jeg har egentlig veldig lite tid til å jobbe. Men vi er avhengige av den ekstra inntekten jeg tjener i og med at samboer også er student :)

Da synes jeg du er flink!! :)
Men hvordan er det med stipend og lån når man får barn? Mener på at ei venninne sv meg fikk lånet omgjort til stipend det første året..