Flere studenter her?

Alle gode ting er tre <3

Blir kjent med forumet
Er veldi spent på hvordan det blir dette skoleåret... håper virkeli at formen kommer til å være bra hele svangerskapet! Hadde vært utroli greit å få fullføre året :) men men...for bare ta det som det kommer. Andre som er heltidsstudenter her eller som har fått barn før semester slutt før?

Jeg var student med forrige :-) gikk relativt greit utenom bekkenløsningen.. måtte gå med krykker og fikk en kontorstol å sitte på istedet for de plastikk stolene :p

Jeg var student med forrige. Gikk bra til tross for ekstrem kvalme. Verste perioden med kvalme kom i juleferien. Var litt tøft da jeg hadde 6 mnd praksis, men det gikk :-) går nok forhåpentligvis bra for deg også :-D

Jeg var heltidsstudent med mitt første barn. Heldigvis gikk det veldig fint :) litt kvalm i starten, men fikk tilrettelegging. Hva studerer du?

Er veldi spent på hvordan det blir dette skoleåret... håper virkeli at formen kommer til å være bra hele svangerskapet! Hadde vært utroli greit å få fullføre året :) men men...for bare ta det som det kommer. Andre som er heltidsstudenter her eller som har fått barn før semester slutt før?

Titter innom fra Mars... Skal begynne på sykepl nu i år, så håper dette går bra ;)

Titter også innom fra mars:) jeg begynner også på skolen nå, men jeg skal gå deltid da:) er veldig spent på dette selv, men håper og tror alt vil gå bra:)

Jeg skal studere grunnskolelærer 5-10 :) Håper kvalmen og bekkenløsning holder seg borte :)

Jeg lurer på hvordan det blir jeg. Begynner årsstudium nå, og må da ta permisjon fom mars. Hvordan blir det hvis jeg velger å fullføre studiet (ta eksamen osv) etter fødselen? Mister jeg pengestønaden fra lånekassen da?

Godt spørsmål... jeg vil prøve å fullføre skoleåret før jeg tar ett års permisjon, men aner ikke hvordan det fungerer i forhold til lånekassen...

Godt spørsmål... jeg vil prøve å fullføre skoleåret før jeg tar ett års permisjon, men aner ikke hvordan det fungerer i forhold til lånekassen...

Kan nok gå greit for deg som skal gå flere år tenker jeg. Men jeg er jo ferdig utdannet og skal bare fordype meg litt i et fag i et år... Kan jo ikke gå uten penger heller...

Jeg skal begynne sisteåret på bachelorgraden min nå i August. Spent på hvordan det blir med 3mnd praksis midt i kvalme-tiden! :P Håper jeg rekker å bli ferdig med bacheloroppgaven i februar, så kan jeg eventuelt utsette den siste eksamenen til høsten... Spent på hvordan dette blir, er jo så forbaska trøtt for tiden! ;)

Back
Topp