Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei:) er det flere her inne som skal tilbake på skolebenken i år her...? jeg begynner til mandagen, Pappa skal være hjemme 60 %. Har to skoledager i uken...blir tøft, men håper det går bra:) Pjokken er snill han så:o)
Jeg går egentlig siste året på videregående. Har tenkt til å gjøre ferdig et par fag, mamma passer lille to ganger i uken. Også må jeg ta resten neste år..
Jeg går også egentlig siste året på videregående, som barne&ungdomsarbeider. Men har et friår ! :- )
Tenkt til å gå tilbake til skolebenken til høsten igjen, men vet ikke hva jeg skal gjøre med baby T ? hun er jo bare 9mnd og jeg vil ikke ha hun i barnehagen så tidlig. Mamma har også 2 små selv, ei som bare er 2mnd eldre enn mi..
Noen som har forslag?
Kan også si at det ikke er noe tilbud om dagmamma uti her jeg bor[:'(]
Student jeg også[:)] Har et par fag igjen så er jeg ferdig med bachelorgrad i reiselivsledelse. Skulle egentlig tatt de fagene nå, men vurderer sterkt å ta de til høsten i stedet. Er helt tom for energi for tiden, og stoffskiftet mitt er helt på bærtur etter fødselen så det er mer enn nok å være mamma for tiden[;)]
Jepp, men går samlingsbasert førskolelærer, er en gang i mnd + praksis, desverre veldig mye praksis igjen så blir mye borte fra frøkna da[:(] men ellers tenker jeg å ta henne med på samlinger fremover, hun var hjemme sist gang og det var fælt for mamma'n gitt[&:]
Jeg fikk gjort meg ferdig med 2. år på førskolelærer nå i vår, begynner ikke igjen før til høsten. Tror det blir deltidsstudie over to år, vi får se hvordan det blir med bhg-plass og sånt [:)]
Jeg begynte forrige uke. Tar opp fag på videregående, og har heldigvis vært så heldig at noen har hatt mulighet til å ha vesla mens jeg har vært på skolen. Men er litt nervøs for når jeg må ha henne med, for skolen er full i trapper, og hun skriker dessuten mye [&o]
Ellers syns jeg det er deilig å være tilbake. Endelig litt kontakt med andre mennesker [:D]
Ja det var noen her. Jeg har dette halvåret frem til sommeren pluss 1 år til før jeg er ferdig med Bachelor i Hotelledelse. Da har vi kanskje hatt noe av de samme fagene da Malla:) Går på Markedshøyskolen i oslo. Du da? og hvordan går det med studiene? Sert det er noen som går på VGS her og det er jo nesten verre for da har man jo skole hver dag vel? jeg har kun 2-3 dager i uka og det holder!! :/ har to eksamner jeg tar igjen denne uka som jeg ikke fikk tatt før jul pga fødsel..tok keisernitt så kom meg ikke så raskt på bena som det jeg trodde heller......
tar helsefagarbeider over internett [:)] så begynne igjen etter sommeren tenker eg. Men kan jo jobbe på kveldstid med skolearbeid, så skal ha Robin hjemme til neste høst [:D]
Er ferdig med permisjonen i slutten av juni, så skal jobbe til august på et sykehjem for å få litt praksis så eg kan skriva av etterpå [:)]
Får støtte fra lånekassen i alle fall [:D] Var ferdig utdannet lærer til sommeren 2010, i høst tok jeg hele 10(!) studiepoeng. Nå har jeg sagt at jeg ikke kommer til å ta noen eksamener til våren, så begynner nok å jobbe til høsten tipper jeg! [:)]
Jeg begynte på skolen igjen i Januar, akkurat 1 mnd etter at ejg fødte [&o]
Tar opp to fag i år, som jeg ikke har "råd" til å utsette. Sånn går det når man var ung og dum og heller ville gå livets skole.