Flere studenter der ute?

Juliiianne

Andre møte med forumet
Flere som er studenter? Noen av dere som sliter med ekstrem kvalme som vil komme med noen tips? Går på høyskolen, og merker at de dagene vi er i auditoriet sliter jeg godt med å holde masken :-P Teller ned minuttene til hver pause så jeg kan løpe ut :-P Merker at dette blir noen tøffe uker om ikke kvalmen gir seg veldig fort :-)

Flere som er studenter? Noen av dere som sliter med ekstrem kvalme som vil komme med noen tips? Går på høyskolen, og merker at de dagene vi er i auditoriet sliter jeg godt med å holde masken :p Teller ned minuttene til hver pause så jeg kan løpe ut :p Merker at dette blir noen tøffe uker om ikke kvalmen gir seg veldig fort :)

Jeg er også student :) Jeg er ikke kvalm, men sliter med trøtthet. Øynene går i kryss enkelte ganger:P Hvilken uke er du i?=)

Jeg er også student.
Sist ble jeg kvalm i uke7... Fortsatt litt tid på meg... (5+5EL/6+3mens)

Men kjenner at jeg sliter med trøtthet... Pendling, lekser og familie med diverse fritidsaktiviter ved siden av...

Hvordan går det om/når kvalmen kommer...

Tar i så fall imot tips!

Jeg er også student.
Sist ble jeg kvalm i uke7... Fortsatt litt tid på meg... (5+5EL/6+3mens)

Men kjenner at jeg sliter med trøtthet... Pendling, lekser og familie med diverse fritidsaktiviter ved siden av...

Hvordan går det om/når kvalmen kommer...

Tar i så fall imot tips!
Her er jeg bare 5+3, men sliter noe helt vanvittig. Helt jævlig :-P har ingen tips, for aner ikke hva jeg skal gjøre med denne ekstreme kvalmen :-(

Jeg er også student :) Jeg er ikke kvalm, men sliter med trøtthet. Øynene går i kryss enkelte ganger:p Hvilken uke er du i?=)
Herlig du er :-D Er bare i uke 5+3, tror jeg. Men kvalmen har alt vært her i en uke. Helt håpløst :-P var dårlig med guttungen ( ikke dårlig med jentungen ), men ikke i nærheten sv så gale som no :-P

Her er jeg bare 5+3, men sliter noe helt vanvittig. Helt jævlig :-P har ingen tips, for aner ikke hva jeg skal gjøre med denne ekstreme kvalmen :-(

Ritz-kjeks har vært med i veska her når jeg har vært kvalm... Men sist ble jeg sykemeldt... Funker ikke helt å sykemelde seg fra studiene....

Back
Topp