Flere store blødninger?

Chrina89

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Er det noen som har opplevd flere store blødninger iløpet av svangerskapet og det har ikke vært noe fare for noe eller noe annet som har gått galt? Jeg har allerede hatt flere store blødninger, og jeg blir livredd og engstelig hver eneste gang. Hittil har det ikke vært noe farlig, men det er jo utrolig slitsomt å være redd hele tiden. Er kun 5+4, så jeg håper ikke det skal vare hele svangerskapet. Nå har jeg fått enda en blødning og vet ikke helt om jeg skal dra til lege enda en gang, men jeg er jo livredd for at jeg nå har hatt en SA.. :confused:

Jeg hadde blødninger forrige uke.

Alt står bra til med tvillingene, og jeg har ikke blødd på nærmere 4 døgn.

Har du tatt UL?

:flower

Jeg hadde blødning for et par uker siden. Da kom det ganske mye friskt blod og klumper. Tok da blodprøver som viste stigning i HCG. Hadde også en liten blødning for en uke siden, som heller ikke var noe farlig. I går begynte jeg å blø igjen, også denne gangen ganske mye. I dag er det litt mindre. Vet liksom ikke om jeg skal ringe legen hver gang for å sjekke.

Har ikke tatt UL enda, for jeg syns det er tidlig. Redd for at jeg ikke skal se noe. For da kommer jeg til å bli enda mer redd!

Ei jeg kjenner hadde først en kjempe stor blødning, også ble den mindre men var der, hun måtte bruke skikkelige bind, det gikk bra der, men ville ringt legen for å spørre om ul i uke 7 ihvertfall så den er klar

Jeg tok ul 6+1 pga blødninger. Så hjerteblink på begge to :)

Forrige min var tvilling, begynte å blø i uke 9, blødde en god del frem til midten av svangerskapet, men har en frisk og fin 3 åring i dag, selv om det er litt kjipt å ha mistet tvillingen da.

Legen min ringte meg i dag og sa at hun hadde sendt en henvisning til sykehuset. Håper den henvisningen kommer veldig fort..

Masse lykke til :)

Legen min ringte meg i dag og sa at hun hadde sendt en henvisning til sykehuset. Håper den henvisningen kommer veldig fort..
Så godt hun har sendt en henvisning! Håper du finner ut av det fort, og kan senke skuldrene. Jeg krysser fingrene for at alt er bra :) ❤️

Lykke til! Krysser fingrene for at alt er bra!:happy:

Back
Topp