Flere spente augustprøvere?

rmop89

Flørter med forumet
Vi har hatt en helg utrolig fin helg og glemte rett og slett hele eggløsningen! Men vi er nygifte uten barn så den viktigste delen av prøvingen har vi overhode ikke glemt denne helgen :p og kom tilfeldigvis på at den store dagen var i dag! Ble plutselig veldig spent :)

Er det flere august prøvere som venter i spenning? :)
 
Jeg venter også i spenning!! :) Hadde en SA 7. November..men hoppa i det og prøver igjen med det samme. Håper eggløsningen kom som den skulle forgår uke.. (Hadde iallefall både el.slim og stikninger..) Så da begynner jeg vel å teste til helgen :) Selv om dagene egentlig går fort i en hektisk hverdag med 2 barn fra før.. Så er det likevel leeenge å vente på en forhåpentligvis posetiv test!!! :) Håpe håpe!!
..termin vil iallefall bli rundt 15-17 august tror jeg..

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg venter også i spenning!! :) Hadde en SA 7. November..men hoppa i det og prøver igjen med det samme. Håper eggløsningen kom som den skulle forgår uke.. (Hadde iallefall både el.slim og stikninger..) Så da begynner jeg vel å teste til helgen :) Selv om dagene egentlig går fort i en hektisk hverdag med 2 barn fra før.. Så er det likevel leeenge å vente på en forhåpentligvis posetiv test!!! :) Håpe håpe!!
..termin vil iallefall bli rundt 15-17 august tror jeg..

Sent from my iPhone using BV Forum
Krysser fingrene for deg :) Hadde noen helt ekstreme smerter i bekkenet i går formiddag og stikkninger i magen i natt. Kan bare være helt tilfeldig og men håper ikke det :) Det kommer til å bli noen lange dager! Men får heldigvis svar før julebordene våre er :) har altfor mange rundt meg som er nysgjerrige! Termin blir hvertfall rundt 20 august her om det går den riktige veien :)
 
Har IKM på søndag. Har testet, men ikke noe utslag på testen. Klamrer meg fast til et lite håp om at vi kan ha fått det til likevel..
 
:)jeg venter også spent!

Hadde en SA 10.november, men tror jeg hadde eggløsning 19.november.. Testene er fortsatt blenda hvite, MEN jeg kjnner det stikker i livmora og kjenner at den er der hele tiden, så håper jeg har blitt gravid så fort:) Er det noen av dere andre som har kjent symptomer veldig tidlig når dere ble gravide etter SA??
 
Samme situasjon her.. Jeg hadde en SA 7. November.. og i følge terminkalkulatoren skal jeg da ha hatt el den 21.nov.. (Om kroppen kom i rett gjenge igjen med en gang) Tror egntlig el. var 19-20.nov..siden jeg da hadde både el.slim + en del stikninger.. Hatt så vidt litt ømme bryster i går og i dag.. Det var det første jeg merket sist også, så håpet er her! Men kan vel ikke teste før til helgen tror jeg. Venter til lørdag..da klarer jeg ikke å vente lenger ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
:)jeg venter også spent!

Hadde en SA 10.november, men tror jeg hadde eggløsning 19.november.. Testene er fortsatt blenda hvite, MEN jeg kjnner det stikker i livmora og kjenner at den er der hele tiden, så håper jeg har blitt gravid så fort:) Er det noen av dere andre som har kjent symptomer veldig tidlig når dere ble gravide etter SA??
Jeg har hørt om veldig mange som blir rimlig fort gravide igjen etter SA så håper det er slik for deg og :)
 
Back
Topp