Flere? *spark i ribbena'?

2 blå 2 rosa

Betatt av forumet
de to forrige gangene jeg har vært gravid, kan jeg ikke huske at sparkene var så sterke og i ribbena før etter uke 30.

Men nå er det skikkelig ubehagelig å bli sparket i ribbena :) noen flere som kjenner spark der allerede?

Nei, ikke noe merkbart

Ja, har kjent det siden uke 23 ca. Syntes det var litt rart at det kunne gå, men det kan tydligvis det :P

kjenner det godt ja, begynte å kjenne det for en ukes tid siden.. skikkelig ubehagelig, kan ikke huske det var så tidelig forrige gang..

Heldigvis kjenner jeg ikke spark der enda... Førstemann sparka meg gul og blå ved ribbeina, så kan ikke si jeg gleder meg til det. Hvis det skulle skje igjen da :-p
Og den lille nå sparker jaggu hardt nok allerede :-D

Har til nå en veldig bedagelig baby i magen, så her er det ingen vonde spark foreløbig:)

Jeg vet ikke hva hun driver med inni der, jeg.. Har en lang stund kjent spark i ribbeina, men hun må ha snudd seg like før ultralyden i går, for da lå hun visst med beina ned.. Er like behagelig med spark nedover....

Tror ikke jeg blir å kjenne så mye denne gangen iflg legen. Har morkaka som en buffer der oppe heldigvis:)0

Har en del vonde spark der ja :p men ho er så livlig at til tider føles det ut som om ho sparker overalt :)

Sist gang sparket hun aldri i ribbeina, og er ikke i nærheten enda heller. Heldigvis, for jeg er jo bare 25 uker på vei :P

Jeg har hatt vonde spark lenge. Vi var hos jordmor for 2 uker siden. Da trur jeg hun i magen ble litt irritert når jordmor klemte å kjente etter, for det kom en arm eller et bein rett i den dingsen som jordmor bruker for å høre hjertelyden, skal si jordmor skvatt :) man kan se sparkene uten på magen å nå.

Back
Topp