flere spørsmål

diddle

Betatt av forumet
Regnes det som et nytt forsøk for hvert egg du bruker, eller kan man bruke opp alle eggene som blir lagt på frys og da regnes alle som prøverørsforsøk nr 1????? Også er det ny hormonstimulering, nye egg osv på det andre forsøket????????

hei[;)]eggene som du får på frys er en bonus[:D][:D]blir ikke regna som et forsøk[:D][:D]lykke lykke til[;)]

Åhhhh gudsjelov! endelig en god nyhet[:D]
Tusen takk for lykkeønsker, er så deppa og ser litt vel mørkt på hele greia med at vi ikke kommer til å klare det å få barn på egenhånd.Så jeg går igjennom hele følelsesregistret fra gråt, fortvilelse, forbannelse,panikk,never maind instilling til faktasøkende.....
Er tungt å fordøye dette[:o][:(][:'(] samtidig må jeg slutte å røyke for å bedre sjangsene våre.....
å det akkurat nå som jeg trenger røyken mest....
kommer til å trøstespise så mye at jeg kommer inn i hvalredningsprogrammet til grean peace....[:D][8D]

uff hvet hvordan det er og slite med den røyken[&o][&o]røyker selv har slutta mange ganger, er på nedtrapping nå siden vi snart skal ha fryseforsøk har lagt på meg noen kilo det sista året. [;)][;)]jeg begynner og røyke igjen ver gang ikke forsøket klaffer, det er jo bare så dumt, denne gangen er det stopp[;)]så dette skal du også klare[;)]er forferdelig slitsom hele denne prosessen, vi har hatt 3 ferske forsøk og 3 fryseforsøk har vært gravid 2 ganger men mista.jeg gir ikke opp håpet, og kommer til og fortsette forsøkene helt til klinikken sier stopp[;)]prøv og vær positiv selv om det er forferdelig vanskelig,mange koselige jenter her inne hadde nok ikke klart dette uten dem[;)]

Ser du har fått svar på det du lurte på, men vil bare si noen ord for det jeg[:)] Skjønner godt at det nå kommer opp masse følelser hos deg[&:] Det å få beskjed om at man ikke kan få til dette på egenhånd er en solid netur ja[&:] Men tenk nå får dere hjelp og vil være nærmere mot målet enn noen gang[:)][:)] Vi må være så takknemlig for de som har lært seg disse metodene[:)] Alternativet vil jeg ikke tenke på en gang... Du skal se at humøret blir mye bedre når dere har fått fordøyd dette en stung og optimismen vil igjen råde[:)][:)][:)] Vil iallefall ønske deg masse lykke til og sende deg gode Randålf klemmer[:)][:)][:)]

Et forsøk er et forsøk du har fått insetting av egg, og egg på frys telles ikke det er bonus forsøk som det har blitt nevnt tidligere her.

Så dersom et forsøk er mislykka og du ikke for insetting så teller det ikke.
Fryseforsøk telles heller ikke.

Det er en tung belastning og man må igjennom maaaange rare følelser. Men som det har blitt sagt her, det er det nærmeste dere har vært.

Vi skal igjennom det vi og, så det er bare å dele alt med oss.

Ønsker deg lykke til![:)]

Back
Topp