Jeg tror vi har fått et murmeldyr. I det siste har Emil sovet veldig godt på natta (har egentlig alltid sovet godt) men nå snakker vi 7-8 timer i strekk. Og nå, de siste dagene har han ligget i senga fra 19.30 til 08.30-09.00 md kun en pupp i 23 tiden!! Og da ligger han bare og koooooser seg, småprater og suger på totten. Jeg tar han opp i sengen min og prøver å amme, men han bare tuller og ler
Men det som skjer da er at han sover dårlig på dagen og blir sutrete fra kl 14 til han skal legge seg igjen. (får han ikke til å sove mer da) Så nå har jeg satt vekkerklokka på 07.00 og begynt å vekke han da..... Tenk å måtte vekke en baby for å få han opp om morgenen, er det normalt da? Men da får vi til to gode soveøkter på dagen på tilsammen 3 timer, og han er mye blidere i våkentiden.
Flere som har slike sovebabyer?
Men det som skjer da er at han sover dårlig på dagen og blir sutrete fra kl 14 til han skal legge seg igjen. (får han ikke til å sove mer da) Så nå har jeg satt vekkerklokka på 07.00 og begynt å vekke han da..... Tenk å måtte vekke en baby for å få han opp om morgenen, er det normalt da? Men da får vi til to gode soveøkter på dagen på tilsammen 3 timer, og han er mye blidere i våkentiden.Flere som har slike sovebabyer?