flere som

pops25

Forelsket i forumet
skriver bok til babyen? Altså boken om deg.. syntes dette er så koselig.. Sikkert moro å ha når en blir stor

Har bestilt sånn baby bok. Der kan man notere opp første sparket, da man fant ut at man var gravid osv osv. Også kan man skrive i denne utover i svangerskapet og de første årene til barnet. Med min gullfisk hukommelse er en sånn veldig kjekk å skrive i med engang:) hihi... også er det koselig da:I)

Ja, det er ganske genialt:) De har sånn på de fleste bokhandlere eller så har vi nettet da.. Go boken har en sånn, der bestilte jeg:)

ORIGINAL: pops25

Har bestilt sånn baby bok. Der kan man notere opp første sparket, da man fant ut at man var gravid osv osv. Også kan man skrive i denne utover i svangerskapet og de første årene til barnet. Med min gullfisk hukommelse er en sånn veldig kjekk å skrive i med engang:) hihi... også er det koselig da:I)

Jeg har 2 stykker som jeg skriver i pluss en for jentungens første
5 år.. Fikk de av mannen min da vi fant ut at jeg var gravid[:D]

å, det er søtt da:) de er utrolig kjekke å skrive i.. og tenk så moro for de når de blir store.. :) hehe

Jeg skriver i boken jeg fikk av legen.. Skriver hvordan ting er fra uke til uke og sånn.. Holder på med scrapbook så tenkte jeg kunne presse det inn ved siden av bildene der eller noe[:)]

Back
Topp