flere som...

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
har sett spark utenpå magen?? [:)]
igår fikk sambo se flere tydelige spark fra den lille gutten vår utenpå magen.
Syns dette var litt vel tidlig eller?? [8|]

nei, men har ikke sett etter..
enkelte spark er så sterke at de vises nok på utsiden.
syns også det er tidlig, var sikkert ikke før rundt uke 30 med snuppen, men da lå morkaka foran også da.

men veeeldig herlig!!

ORIGINAL: puusen

nei, men har ikke sett etter..
enkelte spark er så sterke at de vises nok på utsiden.
syns også det er tidlig, var sikkert ikke før rundt uke 30 med snuppen, men da lå morkaka foran også da.

men veeeldig herlig!!

Vi måtte se etter spark [:)]
lillegutt ligger med hodet til høyre og bena til venstre, så etter litt titting så så vi begge to spark på venstre side...
jeg har også morkaken ifront.... [8|] 

Men JM sa at siden jeg ikke har noe ekstra polstring, så er det visst ikke så unormalt.

det er ihvertfall helt herlig å både se og kjenne! [:D]

Ser sparkene når han sparker rund navle området. Men da tar han skikkelig i og! [;)]

ORIGINAL: JeanetteB

Ser sparkene når han sparker rund navle området. Men da tar han skikkelig i og! [;)]

oi, så langt opp ja... her er det langt nede på venstre side [:)]

har sett mange spark [:)]

Jeg har rett og slett ikke sett etter [:)] Når jeg ligger på ryggen så bruker jeg å holde hånda over der han bruker å sparke, og jeg kjenner det veldig godt! Så kanskje hvis jeg ser etter neste gang så ser jeg [:)]

Men her om dagen så kjente samboeren min spark på utsiden, DET var en stor opplevelse det [:D]

ORIGINAL: Nyttårslykke

Jeg har rett og slett ikke sett etter [:)] Når jeg ligger på ryggen så bruker jeg å holde hånda over der han bruker å sparke, og jeg kjenner det veldig godt! Så kanskje hvis jeg ser etter neste gang så ser jeg [:)]

Men her om dagen så kjente samboeren min spark på utsiden, DET var en stor opplevelse det [:D]

det var det jeg gjore...[;)]  Lå å holdt meg på magen flere dager på rad å kjente sparkene, så fant ut at dette må jo syntes utenpå!!! det gjore det også[:)]

morsomt når samboerne våres kan kjenne også! [:D]

Back
Topp