Flere som

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
takler dårlig å være sultne? Det virker som blodsukkeret mitt går rett i bunn når jeg blir sulten. Jeg blir helt tom for energi, urolig innvendig, svimmel, distré og veldig sur. De siste dagene har det vært verre enn noen gang. Da har det gått litt lenger tid mellom måltidene enn det som pleier da. Er vanligvis veldig flink til å spise regelmessig for å unngå at blodsukkeret synker.

Ja, jeg sliter skikkelig med blodsukkerfall og jeg svimer lett av om jeg ikke har spist på en stund! Skikkelig kjedelig :( så passer på å alltid ha med meg noe i vesken og ellers spise regelmessig!

Jo men glemmer likevel å spise :p overser det på sett og vis.. Ikke før det blir virkelig ille (type nå svimer jeg av) tar jeg hintet

Jeg blir sur og forvirra. Skikkelig monster egentlig.

Blir skikkelig sur og grinete.. Ender opp med en hodepine som ikke gir seg før jeg har sovet..

Ja, jeg sliter skikkelig med blodsukkerfall og jeg svimer lett av om jeg ikke har spist på en stund! Skikkelig kjedelig :( så passer på å alltid ha med meg noe i vesken og ellers spise regelmessig!
Samme her! Utrolig slitsomt. Er jo begrenset av variert mat man kan ha med seg overalt. Blir veldig fort sur og grinete også :p

Jeg blir menneskevond rett og slett. Må ha mat jevnlig hvis ikke kan jeg ikke være med folk

Jeg blir sur, og skikkelig kvalm om jeg blir for sulten.

Blir sur når jeg blir skikkelig sulten. Kan bli kvalm å få vondt i hodet også.

Jeg også blir slik. Ser sønnen på 1 er sammeleis. Mens jentungen og mannen kan gå en dag uten mat uten og vise seg påvirket :/

Hmm. Ikke egentlig. Men hvis det synker veldig. Får du fort veldig mye energi også?

Hehe jeg takler ganske godt og være uten mat , men mannen derimot blir verdens største monster og skikkelig sutrette om han er sulten :P så er nok ikke helt uvanlig det nei ;)

Takler det greit, men gubben er et mareritt om han er sulten

Back
Topp