Flere som...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
...kaster opp når dere ikke har fått spist på noen timer? :confused:

Jeg trodde kvalmen endelig var borte, men idag kom den tilbake for full styrke...:eek:
Jeg har aldri kastet opp i mine tidligere svangerskap, og har klart å "holde meg" de første ukene det var helt forferdelig i dette svangerskapet. Men idag gikk det kanskje 4-5 timer imellom måltidene, og da ble jeg så sinnsykt uvel (satt i bilen på veien) at sambo måtte gire opp litt og svinge inn på bensinstasjonen... Og der kom det for å si det mildt :wideyed::wideyed::wideyed: Dere som har slitt med kvalme helt fra starten synes sikkert dette bare er blåbær, men det var en så overraskende opplevelse for meg, og jeg hadde ikke akkurat håpet dette skulle begynne i uke 15 :rolleyes::meh::arghh:

Så!
Er det noen her som fikk den skikkelige kvalmen sent og hadde det ut hele svangerskapet? :meh:
Og er det fler som blir så uvel at de kaster opp om de ikke spiser ofte? :smug:

Jeg har alltid hatt slik, uansett om jeg er gravid eller ei. Får jeg ikke mat i meg i løpet av 2-3 timer, blir jeg skikkelig kvalm, brekker meg, og får frysninger.

Eg lurer litt på det samme her. Har sluppe unna kvalme fram til no, men den siste veka er eg kvalm og uggen om morgenen... Håper det ikkje blir verre, for er plutselig tøft å komme seg på jobb :(

Var veldig kvalm i begynnelsen, gav seg for et par uker siden. De to-tre siste dagene nå har jeg våknet av kvalme om morgenen. Hjulpet litt å spise men ikke stort. Gitt seg stort sett ut på formiddagen. Våkner rundt fem nå :( Bruker å stå opp ved sjutiden, men ikke nå lengre, må opp litt før seks pga kvalme

Jeg kaster ikke opp, men jeg blir kvalm dersom jeg går for lenge uten mat. Våkner også opp kvalm etter en lang natt, må vel begynne å spise nattmat ;-) Har alltid med meg snacks i sekken!

Jeg gjør det! Om det går over to timer siden forrige måltid spyr jeg :/ gjerne på kveldstid. Ellers er kvalmen borte. Jeg er 15+1 i dag :)

Back
Topp