flere som..

enlitenigjen

Betatt av forumet
ikke aner hvor langt de er på vei? haha. Ikke helt planlagt dette her men så satt vi her med positiv test og ingen av oss aner hvor lenge den lille har brukt meg som bosted. Det er ikke snakk om mnd i forskjell altså men jeg aner ikke om jeg er 6 eller 7 uker på vei. Flere som er i samme båt ? :P Ringte legesenteret för å få en time å sjekke men de har ikke tid før slutten av mnd så imens sitter jeg å dør litt av nysgjerrighet :p

Sånn er det her også! Etter en sa ble mens littbute av lage, så blødningen varte i 3 uker. Jeg tror jeg er mellom og 9 uker

Var på tidlig ul når jeg trodde jeg var 6 uker, men var 5 uker..mente gyn, så nå vet jeg det da.... men får vite mer 19 august da:rolleyes: Viste heller ikke når jeg var blitt Preggis... Sånn nøyaktig:D

Litt usikker her også, er alt imellom 8 og 5 uker..

Men utifra sengeaktiviteten så tror jeg ca 6 uker ;-) hehe

Jeg har heller ikke peiling. :p
Men jeg skal på UL i morgen så satser på at jeg kanskje blir litt klokere da :)

Bra vi er flere haha. :p håper jeg får bli på Marsforumet i hvert fall :)

Japp, menstermin sier 12, men tipper jeg blir satt tilbake inntil 10 dager. Så ca midt i uke 7 nå :-)

Har menstermin å forholde meg til, og vet når befruktningen skjedde, så her har jeg kontroll. :)

Jeg er litt usikker, men tror bare det er snakk om dager :D
Skal snart på ul. Blir godt å få det bekrefta da ;)

Jeg er i samme båt! Har ikke helt oversikten! Mellom 7+ noe og 9 + noe. :)

Vårres var planlagt så jeg vet når første dag av siste mens var, men aner ikke når nøyaktig befruktning skjedde :P fikk ikke noe blødning så tidlig. Men ganske sikker på at jeg er 7+5 i dag :) ifølge menstermin iallfall

Jeg her heller ikke helt sikker... Fordi jeg aldri fikk mensen før spira satt på første forsøk :p Jeg hadde en liten blødning på et par dager rett etter at jeg slutta på pilla, usikker på om det regnes som mens, men det er det eneste jeg har som kan si noe om hvor langt jeg er på vei, så da bruker jeg det som første dag i siste mens :)

Stoler blindt på kalkulatoren her. Stemte fantastisk godt med de 2 forrige også. Første hadde jeg menstermin 2 og ul-termin den 3. Fødselen startet tidlig den 2 og gutten ble født den 3. Nesten samme skjedde med nr2 bare at han kom til dagen i mellom mens og ul termin. Normal syklus hos meg kan varriere voldsomt så er vanskelig å si hvor mange dager en syklus hos meg er, så 28 dager blir ikke helt riktig. Men frem til oktober så får det bare være.

Back
Topp