Flere som

4XE

Forelsket i forumet
Sikler og spiser på hendene og leker? Her gnager han skikkelig mye på hendene og alt han får tak i av leker. Biter også når han spiser. Sånn ordentlig. Ikke godt nei. Og sånn som han sikler for tida... Det bare renner ut av han. Idag har vi skifta body tre ganger pga sikkel, selvom han har siklesmekke på seg.
Så lurer på om ikke det er noen tenner på gang. Syns jeg ser antydning til to riskorn nede.

Her e det mye biting på hender og leker. Og når hun begynner å bli sulten, så blir det mye sleving

Her er det også mye sikling og hender i munn, men ikke sett noe til tenner enda. Holdt på med siklingen en stund. Kan godt vente med tenner en stund til..ammingen gjør vondt nok fra før :p

Masse sikkling! Bytter smekke hele tida! Må henge de på tørk og bruke de igjen for vi klarer ikke vaske like mange som hun sikler ut. Haha. Ser ingen tenner... Hun kan godt vente litt til. ;)

Masse sikkling! Bytter smekke hele tida! Må henge de på tørk og bruke de igjen for vi klarer ikke vaske like mange som hun sikler ut. Haha. Ser ingen tenner... Hun kan godt vente litt til. ;)

Sign!

Her også.. Har kjøpt en haug med smekker.. :p
Ingen tenner enda, men har kommet noen gode klumper nede.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her også er det mye sikling og boring. Tar pekefinger så langt bak o halsen at han brekker seg. Det er tydelig at han klør i gommene, men har ikke sett tenner enda. Tror likevel det er de som er i anmarsj!

Hun fant tommelen!!! :eek: Vil ikke hun skal suge på tommelen... Vil hun skal bruke smokk. Mye lettere å slutte da.

Hun fant tommelen!!! :eek: Vil ikke hun skal suge på tommelen... Vil hun skal bruke smokk. Mye lettere å slutte da.
Min nekter smokk, bruker mye tommel, men mest om hun e sulten og trøtt. Eller bare klør i gomnen

Min nekter smokk, bruker mye tommel, men mest om hun e sulten og trøtt. Eller bare klør i gomnen

Hun tar heldigvis smokken, men mister hun den kommer tommelen. Hun har alltid hendene i munnen når smokken ikke er der. Som regel når hun har smokken også. :P
Brukte selv tommel, derfor jeg vil unngå at hun bruker tommelen... Det var vanskelig å slutte. ;)

Hun tar heldigvis smokken, men mister hun den kommer tommelen. Hun har alltid hendene i munnen når smokken ikke er der. Som regel når hun har smokken også. :P
Brukte selv tommel, derfor jeg vil unngå at hun bruker tommelen... Det var vanskelig å slutte. ;)
Skulle ønske hun heller ville bruke smokk enn fingrene. Men heldigvis e det ikkje hele tiden enda :)

Back
Topp