Flere som?

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Har vondt i brystvortene? de er sikkelig vonde, kjennes ut som de har blitt klipt og vrid rundt :o :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Om eller! Føles ut som konstant "blodpupp":p får jeg typ slått borti de begynner jeg nesten å gråte :p

<3 venter en vinterbebi <3

Om eller! Føles ut som konstant "blodpupp":p får jeg typ slått borti de begynner jeg nesten å gråte :p

Er jo vondt å gå med bh.. men passer ikke alltid å gå uten heller :p

Haha, du er ikke alene! Og sambo KLARER ikke holde seg unna :( ennå jeg blir kvalm av at han tar på dem, og sier at det der er skikkelig "turn-off" om dagen .. :b

Er jo vondt å gå med bh.. men passer ikke alltid å gå uten heller :p

I know!! Har droppa vanlig bh å kjøpt amme bh på kapphal, uten spiler og er av bare bommul å ikke noe annet mix:) mye mer komfertabelt!:)

Litt såre, men ikke i nærheten av det de var i begynnelsen av svangerskapet. Heldigvis! :p

Føler at hele puppen er øm. Her får sambo heller ikke ta på de for det gjør vondt.

Føler at hele puppen er øm. Her får sambo heller ikke ta på de for det gjør vondt.
Heheh her syns min sambo det er kjempe moro å "poke" de for å se de "blubber" eller no for de har blitt 2 str større på 6 uker heheh uff

Puppene mine er ganske ømme, enkelte dager gjør det dødsvondt om jeg kommer borti. Har også en samboer som absolutt skal ta på de hele tiden :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Brystvortene er ok, men kjempeømme pupper! Moro når to små kommer hoppende oppi senga hver morgen og vil kose mamma...noe så veldig også...

Ohhhh lala de er så såre! Å gå i bh er død men når eg tar av bh for natta...hjelpes e såååå vondt!
Når jenta lener seg på puppa mine når vi leser bpk så blir eg dårlig! det er så ille vondt. kan ikke huske de de var så ille sist :-P

sambo skal alltid fikle.. da får han et surt gravidfjes. Ømme til Tusen

Ohhhh lala de er så såre! Å gå i bh er død men når eg tar av bh for natta...hjelpes e såååå vondt!
Når jenta lener seg på puppa mine når vi leser bpk så blir eg dårlig! det er så ille vondt. kan ikke huske de de var så ille sist :-P

Veldig vondt ja :o

Nah. .Ikke noe mer enn vanlig egentlig. Noen dager er pumpene ømmere enn andre.

Back
Topp