Flere som

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Er ekstremt trøtte om dagen? Jeg føler jeg bare har lyst til å sove og sove:/

Satt akkurat å tenkte det samme. Og i dag er jeg barnevakt for en 2-åring og jeg er så søvnig :( :(

Jaaaa

jepp. Jeg må i seng senest 22.00 på kveldene nå. Står opp 05 hver morgen da, men før så klarte jeg meg fint med bare 5 timer søvn feks. Må må jeg ha 7/8...

Ja de siste 2 ukene har vært ekstreme.....så fort æ har sjansen så lægg æ mæ nedpå.

Noen dager er helt fine, men da må natten ha vært god i forveien. Og jeg må ikke ha gjort så mye dagen før. Men i natt har natten vært slitsom.. Og jeg måtte bare legge meg igjen når guttungen var dratt i barnehagen, og mannen på jobb.. Av erfaring fra sist svangerskap så benytter jeg anledningene til å sove om jeg føler at jeg trenger det :)

Mye soving her ja :) legger meg med ma'en, men pleier å stå opp mye senere og i tillegg ta en lur eller to etter frokost :P

Trenger mye søvn for tiden og blir mye fortere trøtt....:goodnight

Det er den eneste gravide "plagen" jeg har. Er så innmari trøtt. Hele tiden. Klarer jobb fint, men sliter når jeg kommer hjem. Fridager brukes på sofaen i steden for rydding og shopping til den lille.

Samme problem her:) Føler søvnen ligger i øynene hele dagen lang og er konstant hoven i øyelokkene uff:smiley-ashamed005

Jaaaa!!! Og hjelper ikke akkurat å jobbe fullt, være alene fra mandag-fredag med en trassig 3-åring som ikke vil legge seg, våkner minst en gang hver natt og er klar for å starte dagen i 6-tida... Lite rom for å legge seg på sofaen litt etter jobb da gitt :) men prøver å komme meg i seng tidlig på kvelden da hvertfall!

Huff:/ på en måte føler jeg at det er litt godt at det ikke bare er meg. Da er det ikke noe å bekymre seg over:) ikke det at det rettferdiggjør at dere andre har det likedant da.

Ja føler meg skikkelig trøtt og lat for tiden kunne sovet i hundre år, men har en 2 åring som krever sitt! :)

I går etter jobb hentet jeg barna i barnehagen (3 og 4 år). Også laget jeg middag. Mannen kom hjem like før kotelettene var ferdige (ovnstekte) og jeg ble helt PANG slått ut av en trøtthet jeg ikke har kjent på før. Jeg begynte å skjelve og nesten gråte, så trøtt var jeg.

Ble ikke middag på meg. Han måtte gjøre ferdig resten og jeg måtte bare gå å legge meg. En liten time med søvn og jeg følte meg bra igjen. Merkelig!

Jeg er bare hjemme for tiden, er for trøtt og kvalm til å gjør noe særlig. Klarer å lage middag til han (enkel middag i ovnen) og kanskje tømme oppvaskmaskinen og muligens sette på en klesvask, men det er alt...

Er jeg helt unormal jeg eller ? ;) endelig følt jeg har fått energi og føler livet smiler :) får endelig gjort masse hjemme:)
Jeg føler jeg har mer energi og har fått gjort mye mer i løpet av dagen. Men den trøttheten kommer så plutselig og det eneste som hjelper er en powernap. Veldig kjedelig, sovner i sittende stilling hvor som helst :p

Back
Topp