Flere som...

justair

Gift med forumet
Sliter me søvn?

Har siden søndag hatt de litt tungt... har noe de kaller tilbakekallende depresjon og nå kaller de det for fødselsdepresjon. Ha hatt det siden fødsel men på søndag sa det pang... snakka me legen på mandag og i går... går mye bedre idag me tanke på depresjon men er så sliten og trøtt... får ikke til å slappe av og kår jeg legger meg tar det 2-3 timer før jeg sovner av. Våkner flere ganger om natte (kl ett, fire...) og våkner når gulle vill ha smokken (6-7) å da får jeg ikke sove mer. På dagen når jeg har lagt lillegull for at han skal sove så legger jeg meg på sofan men får ikke til å sove- får nestn ikke til å slappe av engang...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Huff så slitsomt for deg..
Vet ikke hva jeg skal si for å gjøre det bedre, men gir deg ihvertfall en stOOr klem <3
 
Du kan ikke få innsovningstabeletter av legen da? Kanskje du slipper å ligge så lenge før du sovner.

Sender en stor klem herfra også:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
mulig det... har nettop fått en annen medisin(ikke pga søvnproblemene da) så skulle vel se det ann... evt spørre på mandag... men kan mest sansynli ikke bruke slike før om minst 1 uke pga er jo alene nå me babyen... han er virkeli en knupp og så snill og sover godt så hadde jeg kunne sovet lettere hadde jeg nok fått plenty me søvn....
 
Så vondt å ha det slik! Vanskelig å være alene med baby også i en slik periode. Har du noen rundt deg som hjelper deg? Kanksje lettere å få sove hvis du kan tenke bare på deg selv. evnt få innsovingstabletter?

Sender deg en soveklem!
 
joda, har jo svigersn her som er kjempe greie, og ellers noen andre som sier jeg må sie i fra hvis det er noe.... men er ikke så gira på å skal levere guttn i fra meg for at jeg skal kunne slappe av... men er nå 1 uke til gubben kommer igjen(ser ikke ut som at han får ei ekstra uke) så da håper jeg det blir bedre.
 
Back
Topp