Flere som...

Alveskatt

Glad i forumet
..Har mistet noen symptomer?
Er 10 + 4 i dag og kvalmen har begynt å avta. Kjenner jeg blir litt bekymret, selv om det er deilig :/ Kastet opp i dag også allerede, men er ikke så kvalm lenger. Gir seg mye fortere..

Flere?

Fikk aldri symptomer jeg. Da ble jeg bekymret, for jeg hadde alle sammen sist gang. Men fant hjerte lyden på tirsdag så da forsvant den bekymringen heldigvis: :)

har det motsatt, har fått flere symptomer en i begynnelsen når ejg omtrent ikke hadde noen :)

har også mistet symtomene,ingen kvalme lengere. men ska på tili ul påtirsdag :)

samme her. Er ikke så kvalm som jeg var i forrige uke.men tenker at det er normalt, for kroppen blir jo vant til å være gravid etterhvert.
gleder meg til ultralyd om 10 dager. Deilig å få bekreftelse på at alt fungerer som det skal og den lille vokser og har det bra

Jeg var kvalm bare i to-tre uker, nå kan jeg bli litt kvalm om det er lenge siden jeg har spist men ellers merker jeg lite :)

her har jeg endelig hatt en dag som jeg ikke er kvalm :) så håper den perioden er over.
ellers så har jeg ikke hatt noen andre symptomer annet enn at jeg er ofte sulten...

Tror det er veldig vanlig med gode og dårlige dager:) Kommer nok mye an på hvor sliten du er/, om du har fått sovet mye, spist nok ++:) Idag har jeg en god dag:) Har fått hvilt ut litt etter den hektiske helga, for søndag kveld og mandag var jeg ekstra dårlig.. Men finere nå:)

Jeg har vært mye mindre uvel den siste uka; alt smaker fremdeles rart og annerledes, men ikke direkte kvalm. Så jeg ble såklart bekymret for at noe var galt :confused:
Var derfor med skrekkblandet fryd jeg dro på UL i dag... Der var det absolutt liv! Vet jo at det er normalt at kvalme osv avtar mot uke 12, men man blir jo bekymret for alle forandringer xsmile5

Back
Topp