Flere som...

Tiemi

Flørter med forumet
Bygger opp med dyne/pute under magen på natta fordi det gjør vondt uten "støtte"?? Har vært veldig plaget med dette den siste uken og tror kjæresten begynner å bli lei av at jeg ligger med halve dobbeltdyna mellom beina og resten over meg mens han ligger og fryser, så tenkte jeg skulle gjøre noe med det.. Har sett på disse gravid soveputene, men syntes de ser så lange og store ut.. Men så tenkte jeg at jeg kanskje kunne bruke en ammepute, det skal jeg mest sannsynelig kjøpe meg uansett, så slipper jeg og bruke penger på begge deler. Noen som har prøvd å sove med ammepute? Hjelper det? Eller er det noe annet som hjelper?

Jeg ruller bare sammen en enkel somnerdyne og bruker den som støtte jeg :) også har jeg bare dynetrekk over meg fordi det blir så varmt på rommet vårt om sommeren :)

Det står på den ammeputa jeg kjøpte at den kan bli brukt først av mor som såvestøtte også brukes den til støtte under amming, og så kan den formes slik at barnet kan ligge oppi den, veldig greit :) Men et lite tips, har hørt at de anbefaler den som har sånn sakkosekk kuler inni, ikke ammepute som er vanlig pute hvis du skjønner :P hehe 

MGA skrev:
Det står på den ammeputa jeg kjøpte at den kan bli brukt først av mor som såvestøtte også brukes den til støtte under amming, og så kan den formes slik at barnet kan ligge oppi den, veldig greit :) Men et lite tips, har hørt at de anbefaler den som har sånn sakkosekk kuler inni, ikke ammepute som er vanlig pute hvis du skjønner :P hehe 

Hva slags ammepute har du kjøpt deg da? :) Har prøvd med ekstra dyne osv, men syntes det blir i veien da jeg snur meg hele tiden, så tror nok det blir en ammepute her også. Greit med noe som kan brukes til mer enn en ting ;)

Jeg ringte til korttidslageret på hjelpemiddelsentralen jeg og forklarte jeg hadde bekkenproblemer. Fikk puter og alt jeg ville ha i grunn, var bare å velge og vrake :P

Bruker en stor ammeputelignende pute om natta

Jeg bruker ammepute mellom beina om natten grunnet bekkenproblemer synes det fungerer veldig greit og er ikke så alt for vanskelig å snu seg i senga med ,

Tiemi skrev:

MGA skrev:

Hva slags ammepute har du kjøpt deg da? :) Har prøvd med ekstra dyne osv, men syntes det blir i veien da jeg snur meg hele tiden, så tror nok det blir en ammepute her også. Greit med noe som kan brukes til mer enn en ting ;)

Jeg kjøpte en av ei venninne som ikke hadde blitt brukt, er ikke helt sikker på hvor hun kjøpte den, men tror alle ammeputer kan brukes til dette :) Selges på kid og princess tror jeg og på en del andre butikker til baby. 

Sover med beina oppå mannen, halve dyna under magen og resten over ansiktet! En faktastisk stilling for meg, ikke fullt så behagelig for mannen min :P

Back
Topp