Flere som

nnugni

Glad i forumet
Bygger rede? Altså det jeg mener er,,,,,,,,, fleresom gjør istand babyrommet.? Og kjøperutstyr og klær ? Har kjelleren full av babyting men kan liksom ikke ta det opp enda da vrikker er siKre på om det er en jente det får vivite 8august. For da skal vi på 3D ul åååååå som jeggleder meg ......... Men rommet er snart malt ogsenga er malt og bok hylle på plass men mangler skap og komode m klær åååååå som jeg gleder meg til å kunne vaske klær og legge i stoffer og skap. Hihi ja jeg bygger rede men er det flere der ute?

barnerommet begynner å ta form. Vi skal få en ny sprinkelseng, så den er ikke på plass enda. Men vi har kommdode og ei hylle. Klærne er lagt i kommdoden, men ikke vasket enda (måtte legge alt en eller annen plass). mangler ei bordlampe, taklampe og noen bilder. Har kjøpt veggdekor som skal opp på veggen etterhvert. Svigermor skal sy gardiner :)

ikke begynnt innrede rommet ennå med møbler. har nytt hus så opppussing trengs ikke.
men finner så smått og samler inn det jeg har på utlån etter jr:) koser meg bare sååå!

Hhi godt å høre at det er flere

jeg har ikke startet på barnerommet ettersom det rommet skal pusses opp. planen er at knøttet skal ligge inn til oss i noen månder, så vet ikke når vi starter med det:p Men har kjøpt inn det meste vi trenger av utstyr:p bare litt småtterier igjen. Det er jo så morsomt å se på babyutstyr:-) pluss at noe er arvet

Vi har pussa opp hele barnerommet fra bånn. Nye vegger, isolering, nytt gulv og mala taket. Kjøpt inn litt møbler også. Såå koselig <3 Jeg er så overbevist at det blir jente så møblene har rosa på seg. I verste fall får vi bare male om da. Ikke verre enn det :)

Tror familien har litt noia for at vi allerede har så mye på stell for jeg tror de planlegger å bidra ,men de vil vente litt til :)

Vi har nettopp flytta til helt ny leilighet med 2 soverom, barnerommet er blitt ett oppbevarings rom til alle klærne og tinga vi har fått, så skal vi bruke det som et pc rom/oppbevarings rom til hun lille er noen mnd og skal begynne å sove der inne, da skal pc'en rett ut og inn på vårt rom istedet :) Men merker at jeg har begynt å bygge rede, vasker mye oftere enn før, og er opptatt av at alt skal lukte så godt å være så rent hele tiden, skrudde opp stellebordet hennes tidligere idag, det er jo så koselig når ting begynner å komme på plass :D

Å herregud, nei det er alt for tidlig i mine øyne :p
Har ikke kjøpt en damn thing faktisk.
Men sover nå på vårt soverom i begynnelsen uansett. Goooo tid :p

ing_ping skrev:
Å herregud, nei det er alt for tidlig i mine øyne :p
Har ikke kjøpt en damn thing faktisk.
Men sover nå på vårt soverom i begynnelsen uansett. Goooo tid :p

Du synes ikke det blir mye penger som skal ut med en gang da?:p Synes det et veldig greit å fordele litt utover og kjøpe ting når de er på salg og lår jeg har penger til det:p har blant annet brukt ferie penger og skattpenger på diverse utstyr:p

Joda, er nok litt av en redebygger her og.. Men det går mest i planlegging av hvordan vi skal ha det på rommet enn så lenge. Vi skal ha knøttet på rommet vårt noen mnd ihvertall, så haster ikke sååå med rommet synes jeg. Men en god del annet utstyr/klær er på plass. Og bruker en del tid i babybutikker, det er så koselig å små-handle litt:)

Ikke kjøpt noenting og ikke gjort noe med det som skal bli barnerommet, men kjenner litt at jeg vil ha mer orden rundt omkring. Heldigvis god tid ennå til å få alt på plass? Vi setter også av penger hver måned til utstyr og dåp.

Evterpe skrev:
Ikke kjøpt noenting og ikke gjort noe med det som skal bli barnerommet, men kjenner litt at jeg vil ha mer orden rundt omkring. Heldigvis god tid ennå til å få alt på plass? Vi setter også av penger hver måned til utstyr og dåp.

Smart å sette av penger til dåp, det har jeg faktisk ikke tenkt over =)

Hehe :-) Nei, har ikke det, men aner ikke hvor denne pjokken skal sove. Han får sove i kjellerboden Vi har ikke plass til sprinkelseng på vårt soverom (datteren vår har det største soverommet) og vi vil ikke flytte snuppa ut av rommet sitt.....
Vi kommer til å få en travel høst. Hehe

Back
Topp