Flere som.... ?

Håper håper :)

Blir kjent med forumet
hei :)
er det flere her som er nærvøse for at det skal gå galt igjen ??
har 3 spontanaborter bak meg.. er kjempe nærvøs, prøver å ikke tenke på det, men tenker hele tiden... skal på tilig ultralyd om 14 dager ca.. håper tiden går fort så jeg får en bekreftelse på at det er liv el ikke .. vurdere egentlig å ringe legen å høre om e får en ultralyd no så jeg får roet meg ned litt, men kanskje litt dumt det å ??? vil ikke mase heller....
vel vel tiden får vise....

lykke til alle damer :)

*rekker opp hånden*

Jeg er nervøs, livredd og frykter kun det værste.. Jeg har hatt 4 små nurk som ikke ble stor, så jeg har nesten kommet til det punktet at jeg nesten venter på at det skal gå gale.. Jeg skal også på ul, tidlig i mai, og det gleder jeg meg til minst like mye som jeg gruer meg.. Er redd for hva de finner, og hva de ikke finner.. Jeg ønsket også ultralyd så snart som overhodet mulig, men de sa det ikke var vids før hjertet evt begynner å slå, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet å vente.

Hvor langt er du på vei? =)

Men det går bra da! Med oss ! =) Vi skal få baby i desember ^^ Deal? =) hehe

jeg er 5 + 3 i dag...
vi ska ha baby i desember ja jessjess :) der er en deal :) hihi hvor langt er du på vei da ???

Jeg aner ikke hvor langt jeg er, på fredag viste hcg at jeg var 5 uker, så kanskje 6? Vet ikke hvor mange dager fra eller til 5 uker den viste da, så jeg er litt på gjettingen.. Vet ikke når el var heller, har trodd jeg ikke var gravid, for jeg hadde kraftige blødninger for tre uker siden, men det viste seg å være en liten som hang fast likevel =) wii =D

JA.. Jeg er nervøs for at det går galt igjen!! Virker som det er mange her inne som har vært igjennom både SA og MA. 

Jeg tenkte egentlig at jeg skulle ha tidlig UL etter 25. mai, for da har jeg eksamen. Jeg går siste året på lærerhøgskolen, og dersom det er noe galt vet jeg ikke om jeg klarer å lese godt nok.. Det hadde vært fryktelig dumt å stryke på den siste eksamenen. Men nå så vet jeg ikke om jeg kommer til å kunne klare å slappe av før jeg vet at alt er som det skal.. 

Tror at alle som har "brent" seg blir litt ekstra bekymra.. Men: positive tanker! 

Ja, har 3 sa'r bak meg jeg å, utredet for habituell abort. Vært og sett hjertet slå men ikke klart å senke skuldrene enda, skal på ul igjen 18 Mai, kanskje jeg kan senke de litt da hvis alt ser bra ut :)

Ja kjenner jeg er nervøs og redd og prøver å innstille meg på at det går gale for å ikke bli skuffet...
Ma i jannuar som skremte meg skikkelig, med masse styr og ufattelig dårlig behandling på sykehuset, rester etter utskraping +++...

Skal på tidlig ul onsdag i neste uke, 2.mai, og så skal jeg igjen den 16.mai...

Skal ha matematikkeksamen 7.mai, naturfagseksamen 30.mai og skal levere bacheloroppgave i matematikkdidaktikk den 4.juni, så er nok redd at en ny MA kan ødelegge ufattelig mye i studiet, så håper det går bra, men frykter jo det går gale og da ryker nok alt skolestyret vil jeg tro...

Back
Topp