Flere som...

Kaotisk

Andre møte med forumet
...føler seg trøttere om dagen? Føler meg slappere, og blir fort veldig trøtt. Kunne ha sovet heeeele dagen, hvis jeg hadde fått lov [8|] våkner liksom ikke helt (litt som i begynnelsen av svangerskapet).
Noen fler som kjenner seg igjen, eller bør jeg bekymre meg...?

Kjenner meg igjen..
Er trøtt som bare det!
Sover dårlig om natta, for hele tiden må jeg opp enten å gå på do eller "fikse halsbrannen"..

Greit å ta det opp med jordmor/lege, men ikke noe å få panikk over, tror jeg[;)]

Trøtt ja. Var det jeg også, men nå har det gått over til trøtt og sliten, men kan ikke sove noe godt.
Kroppen blir trøtt og sliten av og bære på babyen vet du.
Klem

sliten også, jah!

Kjenner meg godt igjen..

Er trøtt stort sett gjennom hele dagen jeg [&o]. Men skal det ikke komme en aktivitetsperiode snart da? [8|].. Kjenner jeg megselv rett, kommer ikke våkenheten å tar meg og gjør meg aktiv..

Neeeeei, den perioden da vi var opplagte er vel over nå????? [&o] nå går det bare nedover med oss.... Hehehehe.... Må også opp stort sett hver natt for å få bukt med sure oppstøt... Våkner av at det er rett før jeg spyr.... Ikke noe gøy... Men nå er det ikke lenge igjen!!!! [:D]

Sover ikke på natten jeg heller, kunn litt innimellom alle gangene jeg må snu meg... Verker i bekkenet så det gjør så innmari vondt hver gang jeg skal snu meg.
Halsbrann og hyppige do besøk, hetetokter. Nå vil jeg bli ferdig [:)]

Ja stemmer det. Litt vondt å snu seg fra den ene siden til den andre i senga! En del av kroppen først, liksom! [:)]
Tror jeg er litt heldig likevel, jeg er ikke "gått lei" enda.... Verre med faren - han mener han bør komme nå! [:D]
Målte meg rundt magen i går, 114cm!!!!!!! Jeg er ikke liten fra før, men hjelpemeg! Langt over meteren, jo!!!! [8D]

He he, har ikke turt å måle rundt magen jeg[&o]

Men at jeg kommer til å vippe 100 kilo på vekta før bebisen kommer , det tror jeg. Fytti å kiloene kommer nå på slutten. Men enda får jeg opp de gamle buksene mine....jippi..

Over den jeg nå.... Littegrann! Men blir nok mer. Men er det ikke slik at vi kan trekke at 2-3kg pga klær og sko og slikt???? [8D] trodde ikke jeg skulle bry meg om jeg vippet over, men det stakk litt, ja.... Så det blir full skjerpings når Vetle er ute! Dvs må ikke ta helt av med en gang, kan ikke risikere å miste melka... Har lagt på meg altfor mye det siste året, sånn går det når vi treffer den store kjærligheten. Leve på kjærlighet, luft og vann????! Tull og tøys!!!!! [:D]

vippe 100kg.. ja.. DONE!!
men så var jeg 99 før jeg ble gravid da.. var 102 på siste kontroll (uke 33+4) Er vel ikke så ille det?
Mye vann i kroppen [&:]

Jeg var 75 kilo før jeg ble gravid, så jeg må si at det er litt skremmende å veie95 kilo nå og ha 3,5 uker igjen...[:D][:D] Men sånn er det, og jeg må jo si at det er verdt det da.

Du var jo ikke sånn "kjempe" som meg før du ble gravid, da.. så kroppen din trengte nok litt flere kilo..

-men jeg har faktisk tatt av litt her og der, jeg.. er slankere i låra, sier mamma og mannen min.. og det stemmer visst i forhold til buksene mine også ;)
Men jeg er full av vann og ganske rund likevel, jeg [;)]

Jeg har lagt meg ut i lårene,rompa og magen. Ser ikke forskjell på ansiktet. Har litt vann i kroppen, men ikke alt for mye så mye er da fett eller?? Er bare hoven i fingrene, heldighvis ikke i bena..[:'(]

er nok ikke bare fett, nei..
så en oversikt på det et sted..
er snakk om halvannen liter med ekstra blod i kroppen når en er gravid (1,5kg)
og rundt 400gram størrepupper..
og mellom en og halvannen liter fostervann..
og endel sånne ting..
husker ikke alle, og har ikke boka her..
kansje noen andre har den boka?[8|]

Det var godt å høre da, men de soer vel at det tar godt og vel et år før kroppen er som normal. Så da er vi jo hjemme å koser oss mens kroppen ordner seg selv... Må vel få kjøpt inn en trimsykkel[:D]

ja kjempe trøtt, kjempe slit og stå opp klokken 6 vær morgen for å sitte 8 timer på skolen[:'(] ville myyye heller sovet.. (bare blndet meg litt inn i januars forumet jeg[8D]sorry)

helt okei at du blander deg [;)]
Godt å høre at det ikke bare er vi her inne som er trøtte og leie[;)]

Back
Topp