Flere som

msmeg

Andre møte med forumet
har hatt små blødninger, men likevell gått bra?
Er 5+3 i dag, men har begynt å blø... Er ikke veldig mye, men litt.
Er livredd jeg har mistet nå[:(] Skal til legen kl 2...

Jeg har ikke blødd, men svigermor fortalte at hun blødde kjempemasse da hun var gravid første gang, men fortsatt så lå lille gutten inni der og sprella. Var veldig tidlig i svangerskapet... Og samboeren min er her han :D

Masse lykke til, krysser alt jeg har for at alt er bra :)

Tusen takk for svar og gode tanker!
Er veldig redd nå,så det hjelper litt iallefall..

Skjønner at du blir redd ja... Bra du fikk legetime så kjapt da.. :) Kanskje du får henvisning til UL også, så du kan få sjekket slik også :)

Ja jeg er veldig glad jeg fikk legetime nesten med en gang!
Håper og på UL, og krysser alt som kan krysses for at alt er bra.
Du skal få høre.

Du må jo få det.. legen har vel ikke røntgensyn heller :p
Ja, du må oppdatere når du har vært der altså....

Lykke til!

Var hos legen i går. Hun TRODDE, men kunne ikke si for sikkert at min lille spire var der enda.
Urinprøven min var fremdeles positv!
Men som hun sa, så kunne det være en begynnelse til abort, så jeg er nå sykemeldt, og fikk beskjed om å innta sofaen, og ta det helt med ro i en uke.
Skal i dag å ta blodprøve for å sjekke hcg nivået. Og igjen på fredagen. Vist det er stigning er alt helt i orden (håper og krysser alt jeg kan), men vist det er ikke er det, så ja.....
Blør ikke i dag, så håper det fortsetter sånn!
Vist jeg skulle begynne å blø mere, og få smerte, så skulle hun ringe å få meg inn på UL.

Hei. Jeg har hatt noen småblødninger i dette svangerskapet (hadde ingen i det forrige). Jeg ble som du veldig bekymret. Ringte en privat legeklinikk her i Oslo og fikk time til UL. Da fikk vi se at den lille babyen har det fint og vi kunne se et lite hjerte banke! [:)] Jeg har ingen blødninger i livmoren, så det er trolig rifter i livmorhalsen. Legen ga beskjed om at jeg ikke burde løfte noe tungt (over 5 kg) og ikke ha sex.

Krysser fingrene for at du får like gode nyheter. En blødning trenger altså ikke å være noe skummelt!

Jeg hadde småblødninger i forige svangerskap og har hatt litt denne gangen også, men det gikk bra sist og kvalmen er her fortsatt denne gangen også. Vil ønske deg lykke til, og kryss fingrene for at det går bra!

Tusen takk for svar!
Godt det ikke er bare meg, og at det gikk bra for dere :)
Har vært å tatt første blodprøve nå, så nå er det bare å vente til fredag og håpe på det beste.

Det gikk ikke så bra.
Nå blør jeg masse og har mens smerter, så jeg lister meg stille ut av Mars2011[:(]
Får prøve på nytt, så kommer jeg antagelig sterkere tilbake [;)]

Back
Topp