flere som

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Har vondt i magen? I går begynte eg kjenne stikkninger igjen men sterkere. Har vondt når eg hoster, nyser, og når eg skal på do (ikkje tisse:-P). Er ekkelt. Redd for miste

Har lest at sånne stikkende følelser kan være at livmoren strekker seg.. Hadde det sånn med førstemann.. Men er du usikker og redd ville jeg ringt legen.. Er bedre å være sikker enn å gå rundt å være redd..
Håper at alt er i orden med lille spiren og at den sitter fast[:D]

Jeg får sånn brå-vondt i magen, samt stikkinger "der nede" innimellom. Hvis jeg nyser eller hoster eller er på do med nr 2, så får jeg også stikkinger.. Men jeg tror det er helt normalt :) Er jo mye som skjer inni der for tiden :)

JA!
Var derfor jeg lurte på om jeg var gravid...
Er helt normalt.
Har hatt det siden uke 3.
Men begynner å hjelpe seg nå... Ikke like ille lengre.
Men værst når jeg nyser

Legen/gynekologen som jeg har gått til de siste ukene sier det er helt normalt fordi det skjer så mye greier inne i der.
Men det er ikke noe godt og en skremmende følese . Han sa bare at hvis det kom blod skulle jeg ringe opp på sykehuset og få de til og ta en sjekk..
Bare i uke 6 men akkurat nå får jeg innv ul 2-3 ganger i uken. Er så fryktelg nervøs av meg fortiden hehe [:)]

Hehe. Ja eg får ringe seinere viss det blir verre[:)] Skal jo være normalt,men er en ekkel følelse [&:] Hvertfall når eg har mistet 7 ganger. Er ikkje i nærheten av de smertene som når eg har mistet

Ja herregud da skjønner jej du er nervøs!!
Hvid du har veldig intense smerter - aldri pause så ville jeg ringt med en gang jeg også fått noen til og tatt en sjekk.
Hverfall så du kan føle deg litt tryggere. Det burde de iallefall skjønne - du som har mistet 7 ganger!!" Helt grusomt trist...

Det er helt normalt [:)] Jeg og får det innimellom. Før hadde jeg det mer. 

Back
Topp