Flere som venter tvillinger?

Jentemamma'n!

Gift med forumet
jentene i juni13
Julikulene 2020
Marsboerne 2023
Jeg håper det er flere i marsgruppa som får se 2 hjerter banke på ultralyd! Håper ikke jeg er alene her inne om det :woot:
Jeg har fortsatt ikke 50 innlegg så jeg har ikke tilgang til skjult enda, kanskje det gjemmer seg noen der inne?

Jeg håper det er flere i marsgruppa som får se 2 hjerter banke på ultralyd! Håper ikke jeg er alene her inne om det :woot:
Jeg har fortsatt ikke 50 innlegg så jeg har ikke tilgang til skjult enda, kanskje det gjemmer seg noen der inne?
Foreløbig tror jeg ikke det er noen der inne :joyful: Men dukker sikkert opp fler her etter hvert som flere skal på ultralyd!

Foreløbig tror jeg ikke det er noen der inne :joyful: Men dukker sikkert opp fler her etter hvert som flere skal på ultralyd!

Ja, det gjør nok det! Jeg håper virkelig det hvertfall :Heartred

Slenge deg med på lekene i kveld, så tror jeg du plutselig får nok innlegg til å kunne meldes inn i skjult.
Nå har ikke jeg vært på ultralyd, så aner fortsatt ikke så mye men blir spennende å se om det dukker opp flere tvillinger

I forrige svangerskap ønsket jeg meg tvillinger, men ikke denne gangen. 3 barn er nok kjenner jeg :laughing002

Men det er som regel 2-3 stk hver termingruppe som venter tvillinger da.

I forrige svangerskap ønsket jeg meg tvillinger, men ikke denne gangen. 3 barn er nok kjenner jeg :laughing002

Tror faktisk bare det var et tvillingpar i min forrige termingruppe.

Jeg har egentlig aldri tenkt tanken på å kunne få tvillinger. Det er liksom sånt som skjer med andre! 3 barn er egentlig nok ja! Men det er jo typisk at det skjer når man strekker seg litt ekstra langt og ønsker nr 4. Så blir det 5 isteden :p

Ja, det må vel dukke opp en til her hvertfall! :p

jeg har sto sjanse for tvillinger, er masse tvillinger på mamma sin side + søsteren min fikk og et par på pappa sin :happy: men tenker det kun er en, men hvem vet

Tvillinger er et mirakel, men jeg hadde gått i sjokk dersom TUL viser to stk. :eek:

Jeg ler hvis jeg kommer tilbake til denne tråden og må si "joda, så var det tvillinger da" :hilarious:

Tvillinger er et mirakel, men jeg hadde gått i sjokk dersom TUL viser to stk. :eek:

Jeg ler hvis jeg kommer tilbake til denne tråden og må si "joda, så var det tvillinger da" :hilarious:
Ja, er et mirakel! :Heartred Men det er det største sjokket og de sykeste følelsene jeg noen gang har opplevd! Var veldig dumt at jeg var på tul alene. Hadde vært så gøy å delt det med pappaen...

Ja, er et mirakel! :Heartred Men det er det største sjokket og de sykeste følelsene jeg noen gang har opplevd! Var veldig dumt at jeg var på tul alene. Hadde vært så gøy å delt det med pappaen...
Det må jo være en helt syk opplevelse å få se TO stk i magen!! Det var jo synd at pappaen ikke var med :inpain: Men men, sånn blir det noen ganger. :Heartred

Jeg er så spent å se om det bare er en i magen her. Føler ikke jeg har nok symptomer til at det kan være flere da. Men den første UL er alltid så spennende!

Det må jo være en helt syk opplevelse å få se TO stk i magen!! Det var jo synd at pappaen ikke var med :inpain: Men men, sånn blir det noen ganger. :Heartred

Jeg er så spent å se om det bare er en i magen her. Føler ikke jeg har nok symptomer til at det kan være flere da. Men den første UL er alltid så spennende!

Men man trenger tydeligvis ikke så mange symptomer. Jeg har nesten INGEN! Derfor jeg dro alene på UL siden jeg var sikker på at det ikke var én der engang... :bored:
Så det kan fort være 2!

Men man trenger tydeligvis ikke så mange symptomer. Jeg har nesten INGEN! Derfor jeg dro alene på UL siden jeg var sikker på at det ikke var én der engang... :bored:
Så det kan fort være 2!
Oii :wideyed: så symptomer har egentlig ikke noe å si! De har vært noen luringer, de små bønnene dine :hilarious:

Mitt første svangerskap var tvillinger, null symptomer :joyful: første ul viste 1. 14 dager senere tvillinger :hilarious: 2 svangerskap viste 2 fostersekker på tul, men ble 1. spent denne runden. Ikke ultralyd før 22 aug da legen min har ferie:arghh: men kjenner det er heli ok med en altså :laughing002

Jeg venter tvillinger! Jeg er fortsatt i sjokk etter ul før helga. Hadde så mye magesmerter, så var sikker på at det ikke gikk denne gangen heller.. og der var det to bankende hjerter. Helt vilt! Mener at jeg er 8 uker på vei (eggløsning), men etter ul er jeg 7 uker.. krysser bare fingrene nå!

Back
Topp