Sofiasmamma
Blir kjent med forumet
Hvert på Tidlig ultralyd i dag, og det viste to bankene hjerter❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!! Har dere tvillinger i nær familie?Hvert på Tidlig ultralyd i dag, og det viste to bankene hjerter❤
Wow gratulerer! Hadde du en følelse at det ble 2 stk? Følte du deg ekstra dårlig?Hvert på Tidlig ultralyd i dag, og det viste to bankene hjerter❤
Ja vi sitter i sjokkWow! Gratulerer! Sjokkert?
Vi mistet i mai, der var det to plommesekker som hadde stoppet utvikling. Så trodde ikke at det skulle skje igjen nå. Får bare håpe det går bra denne gangenSå spennende!! Ble du overrasket? Eller hadde du en følelse fra før?
Nei det har vi ikkeGratulerer!! Har dere tvillinger i nær familie?
Nei ingen følelse på at det skulle være 2, kanskje litt fordi jeg fikk 3+ tidlig men det kunne jo også komme av at jeg evt var lengre på vei enn det jeg trodde. Er kvalm og kastet opp er forskjellen fra da jeg gikk gravid med Storesøster.Wow gratulerer! Hadde du en følelse at det ble 2 stk? Følte du deg ekstra dårlig?
Nei ingen følelse på at det skulle være 2, kanskje litt fordi jeg fikk 3+ tidlig men det kunne jo også komme av at jeg evt var lengre på vei enn det jeg trodde. Er kvalm og kastet opp er forskjellen fra da jeg gikk gravid med Storesøster.
Gratulerer så myeHvert på Tidlig ultralyd i dag, og det viste to bankene hjerter❤
Åh, gratulerer så mye Så stas!Hvert på Tidlig ultralyd i dag, og det viste to bankene hjerter❤