Flere som venter sitt siste barn?

*trebarnsmor*

Forelsket i forumet
i en alder av 23 år så bærer jeg faktisk på mitt siste barn nå, å kjenner det stikker litt i meg men kroppen tåler ikke flere graviditeter + at barna skal ha oppfølging så føler jeg har nok med 3 :) 

Her blir det heller ikke flere barn, vi er veldig enige om at det holder med 2 barn, det er jo litt vemodig,  men samtidig så føler jeg at vi har gjort jobben vår med å befolke denne kloden, og som du sier, barna skal følges opp.. (og oppkast i 18 mnd tilsammen det holder det)

Her er det nok også siste :-)
Kjenner at det holder for kroppen min nå. Selv om jeg alltid har sagt jeg vil ha minst tre, så er det helt greit med bare 2 også ;-)

jepp, menst sannsynlig siste her og... skal ikke si sikkert siden jeg blir 22  ...
men kjenner jeg vil nyte tiden med barna mine fremmoer, og blir det noen fler så må jeg nok tillstå å si det blir en "attpåklatt",| selv om j|eg |ikke liker t|anken, men vet jno aldri om noen år så savner jeg en liten en, og da har jeg jo alderen med meg:)

blikket skrev:
jepp, menst sannsynlig siste her og... skal ikke si sikkert siden jeg blir 22  ...
men kjenner jeg vil nyte tiden med barna mine fremmoer, og blir det noen fler så må jeg nok tillstå å si det blir en "attpåklatt",| selv om j|eg |ikke liker t|anken, men vet jno aldri om noen år så savner jeg en liten en, og da har jeg jo alderen med meg:)

Har lyst på en attpåklatt men hjertelegen min sier nok + skal ha en operasjon når jeg er 27 så kan ikke få barn etter det.. 

Her blir det også siste. Holder med 2 barn før oss også er vi jo litt eldre enn dere. Jeg er 33 og sambo blir 35.

siste her også :) og jeg er eeevig glad for det for jeg orker rett og slett ikke å måtte gå gravid flere ganger  

Jeg tror nok dette er min siste. Om vi skal ha flere barn er det en del år til og foreløpig vil vi ikke det. 

3 og helt sikkert siste..

godt det ikke bare er jeg som venter min siste :) 

Ja, i en alder av 21 år blir dette siste .. :/ er litt usikker hva eg føler mtp det, men kroppen min takler ikke flere graviditeter, er så vidt eg har greid meg gjennom dette og takk og lov for at eg snart er ferdig.. Men sånn det ser ut nå så får eg to friske barn , gutten vår og jenta som kommer og føler meg veldig heldig av den grunn :)

Venter og siste, har ikke noe lyst å gå gravid mere, denne siste graviditeten har vært vældi tung :/ så må bare nyte de siste ukene før lille gutt kommer :)

Jeg tror nok dette er siste.
Får vi to friske barn er vi kjempeheldige. I tillegg er vi ikke blant de yngste lenger, vi er begge 31 (jeg fyller det dog om to måneder). Vil ikke være småbarnsmor til jeg er 40, liksom..
Og med det vonde bekkenet mitt vet jeg ikke om jeg orker 9 nye måneder. Mannen vil gjerne ha 3, men vi får nok se hvordan han tenker når vi får to ;-)

Jeg har foreløpig fått min siste,er 30 og har 2..en på 8 og en på snart 3 nå er det jeg som skal prioriteres her,for driver med utdannelse og er ikke ferdig før om litt over 3 år..kjæresten har 1 han og.

Jeg bærer nok og mest sannsynlig på mitt siste barn, i en alder av 23 år...
Kroppen min vil ikke tåle et svangerskap til tror jeg. 
MEN jeg VIL ha et fjerde barn om noen år...

Jeg er 37, har en toåring fra før, og det nye barnet blir det siste. Er i fin fysisk form og slikt, har ikke hatt spesielle plager under graviditeten(e), men synes det er slitsomt å være småbarnsmor i tillegg til å ha full jobb. Får ikke konsentrert meg så mye om meg selv, og føler at jeg ikke orker å ha full motivasjon på jobben lenger - før hadde jeg store planer for fremtiden, yrkesmessig, nå kjenner jeg at jeg er fornøyd med så få forandringer som mulig, har liksom resignert litt yrkesmessig. 
Var såpass gammel da jeg fikk mitt første (35) at jeg hadde rukket å bygge opp et flott og meningsfyllt liv med mye reising, hobbyer, sosialt liv på kveldene. Nå savner jeg dette, kjenner jeg, når jeg kveld etter kveld ligger utslitt på sofaen etter hverdagens kjas og mas. Gleder meg til barna blir såpass store at de kan klare mer selv, og at vi kan ta dem med litt rundt i verden!

Jeg venter nr. 2, men vi har bestemt oss for at det er nok. Så med mindre vi plutselig skulle ombestemme oss, så blir dette siste, ja...

både jeg og mannen blir 26 i år og dette er vårt siste barn. Blir sterilisering på meg hvis det blir planlagt ks og på han hvis det blir vaginal fødsel.

Jeg vil tro det.. Siden vi venter 2 så går vi jo fra 1 til 3 på en dag, og tenker det holder! Klarer akkuratt 3 før 30 ;) Tror ikke jeg tørr å bli gravid flere ganger heller, tenk om det skulle bli tvillinger igjen!

Ser ut til at vi er i samme situasjon. Jeg er også 23 år og venter mitt aller siste barn. skal ikke ha flere (pga helsen min)

Syns det er litt vemodig, men kan ikke få flere nå.

Back
Topp