Flere som venter sitt første barn?

Luelle

Andre møte med forumet
Jeg venter mitt første barn hvis alt går bra, føler at jeg lever i en boble av skrekkblandet fryd for tiden, vet ikke helt hva jeg går til, gru/gleder meg til hele opplevelsen. Er det flere førstegangs der ute? :)

Jepp, førstegangs her også :-) Kjenner igjen boblende av skrekkblandet fryd som du beskriver! Herlig! Hvor gammel er du, og fra hvor i landet?

29 fra Oslo :) 30 når baby kommer. du er jo ikke gæmlis!

Dette er vårt første barn, jeg er også ifra Rogaland.
Og er 22år

Første her også! Blir 26 før babyen kommer.

Første baby på oss også. Jeg rekker faktisk å bli 32 før baby kommer så kan ikke regne megselv som ung mor, kun "ung-til-sinns-mor"

hihi :)

Jeg er også førstegangs :-) 21 fra Oslo! Er 22 når babyen kommer :-)

Første barn her også, blir 29 før fødsel og er med i "ung til sinns"-klubben :P

nettopp blitt 27 år og har akkurat flyttet til Oslo. Er veldig skummelt og spennende. Gleder meg sånn til magen kommer :)

Jeg er også førstegangs. Blir 25 før knøttet kommer og er fra Østfold

Det är första för mig också. Jag blir 27 innan bebisen kommer. Är från Sverige men har bott i Norge i två år nu (Nordland)

Jeg venter mitt første barn hvis alt går bra, føler at jeg lever i en boble av skrekkblandet fryd for tiden, vet ikke helt hva jeg går til, gru/gleder meg til hele opplevelsen. Er det flere førstegangs der ute? :)

Jepp, første gang her også! Har to stebarn så de er jo litt "mine" men likevell ikke på samme måte ;) Gru gleder meg, har mistet en gang nå, så håper det går bra denne gang :) Er forresten 24 år, og fra Stavanger :)

Back
Topp