Flere som venter på magen?

Alveola

Blir kjent med forumet
Jeg var inne på magebilde-tråden, og ble nesten deprimert av alle de fine babymagene der inne. Venter nurk nr. 3, så tenkte at denne gangen kommer vel kanskje magen litt før, men neida... Er "bare" 16 uker enda, men begynner å bli utålmodig nå! I første svangerskap gikk jeg rundt og følte at jeg kun så dvask ut til over uke 25. Uke 30 var der omsider en tydelig babymage. Dette svangerskapet er mistenkelig likt. Håper virkelig ikke jeg må vente så lenge denne gangen også.

Flere som venter på magen?

Sånn var jeg med første svangerskap. Men tror min vil gå ned etterhvert. Gjelder sikkert mange andre å. Mange sliter med mye luft og forstoppelse som gjør magen ekstra stor.

Ikke tydelig mage her heller. Er 17 uker, men regner med den snart dukker opp :)

Ja samme her cecilie. Ser ut som jeg er 6 og ikke 4 mnd :p

Syns bare du er heldig jeg! Er så oppblåst at det ser ut som jeg er maaange mnd på vei ;)
Herreguud så kalte jeg deg cecilie.. Så susete om dagen.. Beklager.. :p

Nei, klager ikke over at jeg ikke har stor mage enda, men litt antydning kunne det godt være etterhvert. Mest som en bekreftelse egentlig. Når man ikke har symptom og magen uteblir, så blir man jo litt usikker. Samtidig som det har vært slik to ganger før også, og gått helt bra. Tre uker til oul, så da får jeg uansett bekreftelsen jeg venter på. (Hørte hjertelyd for 3-4 uker siden da, men ser frem til å se og kjenne liv)

Jeg er også skuffa over magefraværet :( har begynt med en liten bule nå, men føles egentlig som det bare er fett =)

Får bare en liten bump når jeg ligger på ryggen :p er 19+5 og førstegangsgravid. Men magen er fortsatt stor pga luft og litt treg mage :p

Ikke mye her heller. Litt treg mage så blir oppblåst. Har ellers en liten "pølse" litt over skambeinet. Mannen synes at magen har vokst en del men det vises ikke for andre når jeg har klær på. Ser kanskje bare litt ut som om jeg spiste for mye til jul ;-)

Jeg er førstegangsgravid i uke 17/18, og har fortsatt flat mage. Er slank, så trodde det skulle vises tidlig på meg. Det eneste jeg merker er at buksene strammer litt ekstra. I likhet med en over her, blir jeg litt usikker selv om jeg vet at alle graviditeter er forskjellige. Er spent på UL neste uke :)

Hei, har det på nesten samme måte! Er første barnet da men er i uke 20 nå og hvis du myser med øya i godt sollys, og du legger god vilja til så kan du kanskje se litt!!! Er ganske deprimerende, går å venter som en gal å kikker hver morgen om det ikke har kommet noe enda sånn bare over natta:) Men har jo vært på OUL og der så alt bra ut og barnet var på den står som den skulle så får bare krysse fingre eller hva?? :)

Marthe

Har fått bolledeig mage.. Hehe den er større men det ser mer ut som om jeg har glemt å stoppe julemat spisinga :confused: gleder meg til den blir mer babymage formet.. Forrige gangene skjedde det når jeg Var rundt 25uker.. Så får holde ut noen uker til :rolleyes:

kunne gitt en del for å bytte med deg (A) syns det er flaut å ha så stor mage når jeg bare er litt over hallveis :o

Back
Topp