Flere som venter nr 4?

juuli

Elsker forumet
Jeg lurer på om det er flere som venter barn nr 4 (eller fler) her? Og var det planlagt? Her var det overhodet ikke planlagt da jeg ble gravid med spiral, men nå som vi er over det sjokket gleder vi oss :)

Venter nr.4 her også.
Absolutt ikke planlagt! Gikk på pilla hele veien, men med ustabil mens var siste mens i april. Tok derfor regelmessige tester frem til vi oppdaget det, siste negativ test var i uke 13, etter TUL.

Vi søkte også nemda om abort, men fikk avslag. Mannen klarte å omstille seg på få minutter, jeg sliter litt enda.
Men så er jeg også kronisk syk, og har mange flere plager enn gjennomsnitts gravide.

Venter nr.4 her også.
Absolutt ikke planlagt! Gikk på pilla hele veien, men med ustabil mens var siste mens i april. Tok derfor regelmessige tester frem til vi oppdaget det, siste negativ test var i uke 13, etter TUL.

Vi søkte også nemda om abort, men fikk avslag. Mannen klarte å omstille seg på få minutter, jeg sliter litt enda.
Men så er jeg også kronisk syk, og har mange flere plager enn gjennomsnitts gravide.
♡♡♡ Det kommer til å gå fint kjære deg! Du er en Supermamma!!!

Venter nr 4 her :)
Skulle begynne prøve noen mnd senere, så tok av prev for å få kontroll på syklusen min (har hoppa over mens i halvannet år pga plager ved den.)

Begynte å ta El test noen dager før jeg var rundt da man forventer El, å fikk positive tester rundtomkring da, så da hadde vi ikke sex før ca 14 dager etterpå, tenkte at rundtomkring forventet mens burde det være trygt å ha sex..

En dag eller 2 etter runden vår kjente jeg igjen festesmertene jeg har hatt med de andre, å var 99% sikker på at jeg var blitt gravid.. Såeh, ikke helt planlagt men samtidig var den jo ønsket, bare om ei lita stund :P

Venter nr 4 jeg også. Ikke planlagt siden jeg fikk en liten prins desember 2014. Men blir kjekt for minstemann å få en som er på samme alder, da mine 2 andre barn er 9 og 12 år.

Back
Topp