Flere som venter barn #3?

Venter nr 3 og har 2 barn som fyller 6 og 9 år i september, har hatt lyst på en nr 3 i flere år etter at vi mistet tvillinger i 2016, hvor jeg var 5 mnd på vei, og følt et stort tomrom( takknemlig og veldig glad for de 2 jeg har, har mistet over 20 ganger, så de er veldig ønsket) men nå som man har også tenkt det, nå som barna er så store, skal vi på'n igjen det blir vel bragodt søskene er så store og til god hjelp
:)
 
Jeg venter nummer 5. Hadde noen sagt til meg for 15 år siden, da jeg fortsatt var lykkelig og høyst frivillig barnløs, at jeg i framtiden ville velge å få en hel flokk med små åpekatter, ville jeg ledd meg fordervet. Alternativt dødd av skrekk. Nå kunne jeg ikke tenke meg noe annet liv. ❤️
 
Jeg venter nummer 5. Hadde noen sagt til meg for 15 år siden, da jeg fortsatt var lykkelig og høyst frivillig barnløs, at jeg i framtiden ville velge å få en hel flokk med små åpekatter, ville jeg ledd meg fordervet. Alternativt dødd av skrekk. Nå kunne jeg ikke tenke meg noe annet liv. ❤️
Så gøy! :joyful: Jeg venter nr.6 nå:) Ønsket meg i utgangspunktet 4stk, og har proklamert til alle at det har vært sistemann både med nr.4 og med nr.5:hilarious: Men så følte vi oss ikke ferdige likevel da!:rolleyes: Herlig kaotisk med stor flokk synes vi:)
 
Så gøy! :joyful: Jeg venter nr.6 nå:) Ønsket meg i utgangspunktet 4stk, og har proklamert til alle at det har vært sistemann både med nr.4 og med nr.5:hilarious: Men så følte vi oss ikke ferdige likevel da!:rolleyes: Herlig kaotisk med stor flokk synes vi:)
Så hyggelig at vi er flere i termingruppa med huset fullt. Jeg pleier å tøyse med at jeg har gått fra crazy cat lady til crazy baby lady. :laughing005

Jeg elsker flokken min, og kaoset som følger med. River meg noen ganger i håret over å være et ordensmenneske som deler hus med fem rotekopper, men all kosen og kjærligheten jeg er omgitt av veier opp. :love7 Nesten alltid, iallfall.
 
Så hyggelig at vi er flere i termingruppa med huset fullt. Jeg pleier å tøyse med at jeg har gått fra crazy cat lady til crazy baby lady. :laughing005

Jeg elsker flokken min, og kaoset som følger med. River meg noen ganger i håret over å være et ordensmenneske som deler hus med fem rotekopper, men all kosen og kjærligheten jeg er omgitt av veier opp. :love7 Nesten alltid, iallfall.
Enig! Er jo ikke så ofte man ‘møter’ andre i samme situasjon! :joyful: Samme her- blir sprø av alt rot mine små sabotører klarer å stelle istand:hilarious: Iaf nå som vi alle er mer hjemme pga corona! ;) Menmen- de er jo herlige da:rolleyes::Heartred Og håper det bedrer seg når de blir eldre og kan hjelpe mer til! :wideyed:
 
Dette blir min tredje:happy: Sånn går det når man finner seg en ny kjæreste som er barnløs og endel år yngre enn en selv:p Har to fra før på 8 og 11, så denne «attpåklatten» skal jeg virkelig kose meg med:rolleyes:
 
Jeg venter nr 3 :)
Eldste er strax 6,5 år og minste er 5 år :) 20 mnd mellom di to :D dette ble en liten attpåklatt! Og veldig uplanlagt! Men det går nok fint det og :)
 
Back
Topp