Flere som venter barn #3?

Lenateacup

Glad i forumet
Jeg lurer på om det er flere her som venter sin tredje? :happy:
Blir det tett eller litt lengre avstand til søsknene? Hva slags tanker har dere rundt dette svangerskapet?

Selv er jeg mye mer opptatt av å opprettholde kondisen min i dette svangerskapet, siden jeg har to på 3 og 5 å springe etter!
 
Haha..Ja begynt å gå opp for meg også at det kan bli litt mere slitsomt å være gravid denne gangen:laughing021
Jeg venter også nr 3, har en på 2år og en på 5år fra før:):)
 
Jeg venter barn nummer 4. Og de er 11mnd, 11år, 9år. Så har god hjelp i de store. Lille blir jo 1år i mars :D
 
Venter nr 3. har ei på snart 12 og en på snart 4. Så litt forskjell her, men ser uansett hvor mye glede de har av hverandre ❤️
 
Så gøy at vi er flere, og at det er flere her som venter fjerdemann! Så spennende, både jeg selv og mannen min er en av fire søsken, men for vår del ser det ut som vi gir oss på 3. Foreløpig ihvertfall! :D
 
Så gøy at vi er flere, og at det er flere her som venter fjerdemann! Så spennende, både jeg selv og mannen min er en av fire søsken, men for vår del ser det ut som vi gir oss på 3. Foreløpig ihvertfall! :D
Vi skulle ikke ha enda en, men så kommer det vist en allikavel :)
 
Venter også nr 3. :) Har to på 6 og 8 år, så ikke så mye stress med de lengre :D Bra det er flere som gjør en innsats på velfersstaten :knegg: #klarerdutosåklarerdutre
 
Om spiren setter seg så blir det nr3 mine er snart 19 og 11 og har ei stedatter på 15.. men har ikke troa at spiren setter seg
 
Ja, her kommer nummer tre. :)
Har to små på tre og fem år fra før, så her blir det hektisk. ;)
 
Vi venter nr.6:) Våre er snart 8år, 6,5år, 4,5år, 3år og 19mnder:joyful: Vi har derfor både ‘store’ storesøsken som er flinke til å hjelpe til, og alle er tette nok til å ha noen å leke med i nær alder:)
 
Vi venter tredjemann. Vi har ei jente på fem og en gutt på snart tre. Jeg fokuserer også mer på helsen denne gangen, mest fordi jeg har gått gjennom en livstilsendring og har gått ned over 20 kg det siste 1,5 året. Er veldig redd for å gå opp igjen, men har allerede kontaktet en ernæringsfysiolog for veiledning.
 
Last edited:
Ja, vi har ei på 6 og ei på 3,5 fra før.
Gleder meg skikkelig til å fortelle om lillesøster/lillebror, når den tid kommer! :Heartred
 
Vvi har ei på 5 og en på 1,så om dette går veien, blir de nok både travelt og kjekt :happy:
 
Ååå, i dag klappet treåringen på magen og sa: Mamma, kan ikke du få en baby snart? Smelter og håper hun får oppleve det i november :Heartred
 
Vi venter også nummer tre :happy::Heartpink

Har to fra før, en som akkurat ble 5 år, og en som blir 2 år til sommeren. Gleder meg til å fortelle dem :Heartblue:Heartpink
 
Jeg venter også nr. 3, men panikken har plutselig tatt meg når testen ble positiv. De to andre er 4 og snart 7 år. Og plutselig fikk jeg "Å nei, orker vi dette"-tanker.. Begynte å tvile så fryktelig og jeg har hele veien vært mer gira på dette enn mannen, da han igrunnen var veldig fornøyd med to.
Tenk om jeg har tatt meg vann over hodet? :nailbiting:

Det er så rart, for med de to andre har jeg blitt så glad når testen ble positiv!
Andre som har hatt slike tanker??
 
Jeg venter også nr. 3, men panikken har plutselig tatt meg når testen ble positiv. De to andre er 4 og snart 7 år. Og plutselig fikk jeg "Å nei, orker vi dette"-tanker.. Begynte å tvile så fryktelig og jeg har hele veien vært mer gira på dette enn mannen, da han igrunnen var veldig fornøyd med to.
Tenk om jeg har tatt meg vann over hodet? :nailbiting:

Det er så rart, for med de to andre har jeg blitt så glad når testen ble positiv!
Andre som har hatt slike tanker??
Det kommer til å være mye lettere denne gangen, du kommer til å få kjempemye hjelp av 7åringen din. :Heartblue
 
Jeg venter også nr. 3, men panikken har plutselig tatt meg når testen ble positiv. De to andre er 4 og snart 7 år. Og plutselig fikk jeg "Å nei, orker vi dette"-tanker.. Begynte å tvile så fryktelig og jeg har hele veien vært mer gira på dette enn mannen, da han igrunnen var veldig fornøyd med to.
Tenk om jeg har tatt meg vann over hodet? :nailbiting:

Det er så rart, for med de to andre har jeg blitt så glad når testen ble positiv!
Andre som har hatt slike tanker??
Gratulerer med tredje i magen! Det kommer til å gå helt fint:Heartred Du har jo gjort dette to ganger før, så har jo mye erfaring og er sikkert mer avslappet også:Heartred Og storesøsken på 4 og 7 et det faktisk en del hjelp i! Jeg har fem barn (eldste snart 8, yngste 19mnder), og mine eldste hjelper til med stort&smått:love2 Veldig koselig! Det har vært litt omstilling i starten hver gang, men så går det seg fint til:) Mannen din kommer sikkert mer på banen ettersom magen vokser og han blir vant til tanken på en til:joyful:

Se på babybilder og videoer fra barna dine var små? Finn de tingene som gir deg glede og som du ser frem til? :Heartred
 
Back
Topp