Flere som var på ultralyd i uke 9?

Var igår 8 + 6 på vei. Målene var 2,15 cm.
Var 9+2, som stemte med målet på 2,98
Ja! Var akkurat 9+0. Målte 2.20
9+2 og 23 mm, stemte på en prikk i følge gyn :)
Var 8+6 men målte til å være i uke 9+3 = 2,86
9+0 og målte 2,2:)
Okei, det var litt godt å høre. Hos meg var det 20mm og jeg var 9+0 noe gyn sa stemte perfekt.
Men jeg var bekymra for at det var litt lite... men ser nå at det er innafor...tror jeg?? Er jo litt mindre enn dere som var akkurat 9+0...men det er vel ikke likt hos alle
 
Gynekologen sa bare at det var 2 cm langt... kanskje hun ikke var helt nøyaktig på mm når hun sa det til meg... vet liksom ikke hvor nøye hun var.... fikk ikke vite hvor mange hjerteslag det var i minuttet heller....
 
9+2 og 26 mm :)
 
Var 8+4 mente hun og målte 21.9. Og mente siste mens var 15 mai (hadde sykluser på 40 dager, så det stemmer ikke) men hvis det regnes ut fra det skulle jeg nå vært 9+3.
 
Gynekologen sa bare at det var 2 cm langt... kanskje hun ikke var helt nøyaktig på mm når hun sa det til meg... vet liksom ikke hvor nøye hun var.... fikk ikke vite hvor mange hjerteslag det var i minuttet heller....

Alt er sikkert i orden om hun ikke sa noe annet [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ jeg har heller ikke fått vite antall hjerteslag i minuttet.
Skal du ha ny ul om noen uker? :)
 
Alt er sikkert i orden om hun ikke sa noe annet [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ jeg har heller ikke fått vite antall hjerteslag i minuttet.
Skal du ha ny ul om noen uker? :)
Håper det :) hun sa jo at alt så veldig bra ut, men klarer likevel ikke slå meg helt til ro med det. Men jeg har legetime i neste uke, så jeg skal spørre om han kan henvise meg til en ultralyd før den ordinære. Og jeg håper jeg får det, selv om jeg allerede har vært en gang... men syns det er lenge å vente til den orinære...:p
Skal du på ultralyd? :)
 
Håper det :) hun sa jo at alt så veldig bra ut, men klarer likevel ikke slå meg helt til ro med det. Men jeg har legetime i neste uke, så jeg skal spørre om han kan henvise meg til en ultralyd før den ordinære. Og jeg håper jeg får det, selv om jeg allerede har vært en gang... men syns det er lenge å vente til den orinære...:p
Skal du på ultralyd? :)

Skjønner godt at det er lenge å vente helt til oul ja! Så ville også hørt med legen eller i verste fall betalt selv.
Ja, jeg var sist i uke 9 hos gyn. Neste ul er når jeg er 13+2, om 1 uke, på sykehuset også tror jeg det blir noe mer før oul også (får vite da hva oppfølgingsplanen er). Det er ekstra pga oppfølging.
Håper legen henviser deg til en kikk til før oul da :)[emoji173]️
 
Okei, men det er jo bra da :)
Ja håper det... jeg får bare si det som det er, at jeg er veldig bekymra.. legen jeg skal til har vært veldig grei og forståelsesfull hittil :)
 
Okei, men det er jo bra da :)
Ja håper det... jeg får bare si det som det er, at jeg er veldig bekymra.. legen jeg skal til har vært veldig grei og forståelsesfull hittil :)

Ja, veldig glad for ekstra oppfølging![emoji173]️
Fint med forståelsesfull lege, man blir jo litt mer på tuppa når det har gått galt før også.
 
Ja, veldig glad for ekstra oppfølging![emoji173]️
Fint med forståelsesfull lege, man blir jo litt mer på tuppa når det har gått galt før også.
Det skjønner jeg godt❤️
Jaa det er det som er... jeg går inn i uke nr 12 nå, og når jeg hadde MA for ganske nøyaktig et år siden, så oppdaget vi det den dagen jeg var 12+0 uker på vei... så kjenner litt ekstra på det nå, når det nærmer seg 12 fullgåtte uker... det var tilog med på bursdagen til min kjære (1.august) :/
Men jeg skal mest sannsynlig på første svangerskapskontroll hos jordmor i neste uke, og da får vi vel kanskje høre hjertelyden :)
 
Back
Topp