Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var igår 8 + 6 på vei. Målene var 2,15 cm.
Var 9+2, som stemte med målet på 2,98
Ja! Var akkurat 9+0. Målte 2.20
9+2 og 23 mm, stemte på en prikk i følge gyn
Var 8+6 men målte til å være i uke 9+3 = 2,86
Okei, det var litt godt å høre. Hos meg var det 20mm og jeg var 9+0 noe gyn sa stemte perfekt.9+0 og målte 2,2
Gynekologen sa bare at det var 2 cm langt... kanskje hun ikke var helt nøyaktig på mm når hun sa det til meg... vet liksom ikke hvor nøye hun var.... fikk ikke vite hvor mange hjerteslag det var i minuttet heller....
Håper det hun sa jo at alt så veldig bra ut, men klarer likevel ikke slå meg helt til ro med det. Men jeg har legetime i neste uke, så jeg skal spørre om han kan henvise meg til en ultralyd før den ordinære. Og jeg håper jeg får det, selv om jeg allerede har vært en gang... men syns det er lenge å vente til den orinære...Alt er sikkert i orden om hun ikke sa noe annet [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ jeg har heller ikke fått vite antall hjerteslag i minuttet.
Skal du ha ny ul om noen uker?
Håper det hun sa jo at alt så veldig bra ut, men klarer likevel ikke slå meg helt til ro med det. Men jeg har legetime i neste uke, så jeg skal spørre om han kan henvise meg til en ultralyd før den ordinære. Og jeg håper jeg får det, selv om jeg allerede har vært en gang... men syns det er lenge å vente til den orinære...
Skal du på ultralyd?
Okei, men det er jo bra da
Ja håper det... jeg får bare si det som det er, at jeg er veldig bekymra.. legen jeg skal til har vært veldig grei og forståelsesfull hittil
Det skjønner jeg godtJa, veldig glad for ekstra oppfølging![emoji173]️
Fint med forståelsesfull lege, man blir jo litt mer på tuppa når det har gått galt før også.