Flere som våkner midt på natta og ikke får sove igjen?

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Usikker på hvorfor jeg våkner. Enter fordi jeg sovner ved legging av kommende storebror, eller fordi jeg må tisse eller er sulten eller er kvalm. Alle fire faktorene er ofte tilstede iallfall.

Kvalmen er så mye bedre når jeg får sovet lenge nok, men gjør ikke det sånn som det her. Kan ikke drikke mindre heller fordi jeg er jo tørdt uansett når jeg våkner. Drakk en liter på styrten nå...

Jepp.., sover dårlig

Jepp.. kroppen forbereder seg til flere våkenetter!

Jeg også. Sist svangerskap sov jeg utrolig godt hele tiden, mens nå våkner jeg hver natt og sliter med å sove igjen. Veldig plagsomt. Sliter også veldig med kvalme, men den er heldigvis ikke så ille på natten. Sykmeldt 50% pga kvalme så kan heldigvis ha en rolig morgen før jobb.

Ja, jeg våkner på natta hvis jeg spiser dårlig på kvelden. Blir så kvalm av å være sulten. Spiser jeg sunn og god kveldsmat så sover jeg som regel hele natten :happy:

Våkner ørten ganger hver natt pga kvalmen og at jeg må tisse, men selve do besøket går mer eller mindre på autopilot nå så går mer eller mindre i søvne på do

Våkner ørten ganger hver natt pga kvalmen og at jeg må tisse, men selve do besøket går mer eller mindre på autopilot nå så går mer eller mindre i søvne på do

Sjangler du også på vei mot do eller? :p husker på slutten av forrige svangerskap var det så vondt når jeg måtte tisse at jeg krøp på alle fire til do.

Ja, jeg våkner på natta hvis jeg spiser dårlig på kvelden. Blir så kvalm av å være sulten. Spiser jeg sunn og god kveldsmat så sover jeg som regel hele natten :happy:

Siden jeg sovner etter legging rekker eg ikke det siste måltidet jeg burde hatt. Klarer ikke spise noe før lunsj heller så blir totalt lite mat.

Jeg også. Sist svangerskap sov jeg utrolig godt hele tiden, mens nå våkner jeg hver natt og sliter med å sove igjen. Veldig plagsomt. Sliter også veldig med kvalme, men den er heldigvis ikke så ille på natten. Sykmeldt 50% pga kvalme så kan heldigvis ha en rolig morgen før jobb.

Jeg tillater meg å komme sent på jobb, og jobber heller utover ettermiddag/kveld. Klarer ikke gjøre noe før etter lunsj uansett.

Jeg kan våkne på natta fordi at jeg må tisse men jeg sovner ganske greit igjen. Men hvis jeg våkner 1 time før jeg skal stå opp så klarer jeg ikke å sovne igjen.. og i helgene så våkner jeg ofte kl 6 pga at jeg må på do og da er det håpløst å klare å sovne igjen..

Sjangler du også på vei mot do eller? :p husker på slutten av forrige svangerskap var det så vondt når jeg måtte tisse at jeg krøp på alle fire til do.

Haha ja... men er litt redd for å sjangle litt feil da jeg må passere trappen som går ned, men så langt har jeg klart å holde meg unna den

Jeg våkner ofte å må tisse, syns det er så slitsomt! Ofte 2 ganger oxo.. men sover somregel greit igjen! Har skjedd at jeg ikke får sove mer, da er ofte kl 6.. :shifty:

Jeg våkner hver natt fordi jeg må tisse og når jeg har vært på do så hender det ganske ofte at jeg ikke sovner igjen med en gang,kan fint ligge våken i 30min til 3 timer før jeg sovner igjen. Ganske kjedelig.

Jepp..våkner på natta 04.00 - 05.00 og får ikke sove igjen. Ligger lys våken. .Kjempe gøy

Ja jeg våkner 3-4 ganger hver natt, så hender det jeg ikke får sove igjen.

Våkner 03.36 HVER natt med en blære på bristepunktet [emoji21] men får sove igjen da

Jeg sover godt foreløpig, men slet veldig med det sist svangerskap. Da var jeg veldig ofte våken 2-3 timer midt på natten, uten åpenbar grunn. Dumpet etterhvert en del pakker ned i postkassen etter å ha surfet på eBay og wish i de sene nattetimer. Mye husket jeg ikke å ha bestilt heller:hilarious:

Av samme 4 grunner er jeg våken nå.
Storebror drømmer om troll osv, så jeg ligger våken.

Springer på do hele natta og sliter med søvnen igjen... stort sett er eg oppe kl fem uten grunn, men i natt ble det vist kl fire... hundene syns det var artig og bli lufta på natta da hehe

Våkner grisetidlig vær dag.. siden jeg ble gravid så har jeg våknet mellom 4.30 og 6,30, men de fleste dager 5.30.
Med første så sa jordmor at rundt den tiden du våkner på natten når du er gravid, er som oftest rundt den tiden den nyfødte blir og våknet på natten. Det stemte med den første, våknet bestandig rundt den samme tiden som jeg hadde vært våken under graviditeten. Stemte ikke med mini, da han bare gråt å gråt og måtte sove oppå meg for å i det hele tatt sove.
Så spent på om det stemmer denne gang.

Våkner som oftest av at jeg må på do, men helt umulig og få sove igjen, og jeg sovner mens jeg legger eldste ungen..

Back
Topp