Flere som våkner hver natt?

Yellow rose

Blir kjent med forumet
... og er våken i flere timer? 
Dette er sykt irriterende... våkner mellom 3 og 5 hver natt og er våken i to-tre timer før jeg sovner igjen. Har vært slik i 2 mnd nå og er så kjedelig spesielt når jeg skal tidlig opp eller har lange dager. Våkner enten fordi jeg må tisse eller fordi jeg er tørst.... så blir jeg sulten... så er jeg våken og får ikke sove igjen... 

Jeg våkner hver natt mellom 2.30 og 4.30
Da står jeg opp og tisser og det kan ta opp til en time før jeg sovner.
Sovner jeg ikke med en gang, så prøver jeg å slappe av i sengen, og da sovner jeg somregel til slutt.
Har alltid med meg en drikkeflaske med saft.
Da trenger jeg ikke stå opp for å drikke, og saften gir meg litt ekstra så jeg slipper å stå opp å spise. =) Og da våkner jeg ikke nok til å ikke få sove igjen =)

Huff, så slitsomt. Jeg kan også våkne om natta, men har 0 problem med å sove igjen etter ett dobesøk ol. Takker for det og håper det fortsetter! Håper det blir bedre for deg..

Ja, jeg også er oppe 1-2 ganger i løpet av natten...Har egentlig blitt en "vane" nå, siden det har pågått i ca 2 mnd nå.. men det tar på, særlig viss man skal opp tidlig :-/ men klarer heldigvis å sovne igjen..Håper det ordner seg for deg etterhvert :-)

Jeg våkner 1-2 ganger per natt for å tisse, men sovner veldig lett igjen. 
I starten våknet jeg og var sulten,  da var det vanskeligere å sovne igjen.
Det gjør jeg ikke lenger.
skjønner jeg er heldig der gitt.

Lykke til

Det er forberedelser til det nye livet som småbarnsforeldre
Datteren min har ENDELIG begynt å sove rundt. På tide siden hun er halvannet år nå .. Men selvom hun sover hele natten, våkner jeg en til to ganger.. Av gammel vane. Men skal ikke klage. Jeg sovner fort igjen...

Det er forberedelser til det nye livet som småbarnsforeldre
Datteren min har ENDELIG begynt å sove rundt. På tide siden hun er halvannet år nå .. Men selvom hun sover hele natten, våkner jeg en til to ganger.. Av gammel vane. Men skal ikke klage. Jeg sovner fort igjen...

Jeg våkner ikke særlig om natta, men jeg ligger lenge på kvelden før jeg får sove.. Ligger og spiller wordfeud da til jeg kjenner at øynene begynner å falle sammen og da klarer jeg å sovne. Om ikke så ligger jeg bare å vrir meg og irriterer sambo

kjenne meg igjen her ja.. men heldigvis så sleppe eg å gå på do, men kan drikka ei halve flaska vatn.. å sovne fort igjen, men drømme noge så vavittigt.. om ting så ikkje henge på greip i det heila..

Uffda, det hørtes passe irriterende ut..

Håper det snart gir seg da, for deg og dere andre som også sliter med det samme!

Her våkner jeg som regel også hver natt, men kun for å tisse
-sovner heldigvis igjen med en gang etterpå :)

Virker som om det er veldig vanlig å våkne på natta når man er gravid etter hva jeg ser dere andre skriver..., er vel bare jeg som bruker lang tid på å sovne igjen...
Satser på at det bedrer seg for en periode når livmoren vokser over blæra.
Merker jeg gruer meg litt til babyen kommer ang. enda mindre søvn, men det blir nok verdt det. 

ja våkner ofte om natta jeg også..har hatt det sånn 3uker ca nå.. kikker på klokka en gang hver natt ca..og hver gang er den 02:45. da må eg på do.. ellers våkner jeg og sovner lett igjen...

men er veldig irriterende! for ødelegger jo søverytmen.. går som en zombie om dagene.. merker trøttheten har tatt skikkelig overhånd nå!

håper på bedre sovenetter etter hvert :)

det  fine med å få baby er at de sover MYE.. da er det bare å slenge seg ned på selv :-)

Back
Topp