Flere som trenger ny bil?

Tundrapia

Flørter med forumet
Vi trenger en ny bil, og er så usikker på hva jeg kjøpe. Trenger en bil som har plass til barnevogn, firehjulstrekk og ikke minst plass til bakovervendt barnesete. Og så skal den ikke koste over 100 000....er dette en umulig kombinasjon, tro?

Noen andre som må på biljakt? Hva ser dere etter?
 
Vi er også på biljakt:happy: Vi må ha en bil med plass til 3 barneseter.
Jeg tror vi komme til å gå for Touran.
 
Vi har en Volvo xc 60 og tenker på å bytte inn i en Volvo xc 90. Jeg kjøpte bilen for 3 år siden så den er relativt ny, men ser at når det kommer en liten til nå blir det trangt. Ofte vil ungene ha med seg venner hjem så da trengs det lit flere seter :) Så for vår del trenger vi en 7 seter :)

Det er nok mulig det ja :) Men ville ikke gått for en for gammel årsmodell eller en som er gått mye, for da blir det ofte mye dyre verkstedstimer.
 
Vi har Passat stv 4X4 07.God plass til seter og vogn. Samboeren min er 2meter høy, så var ikke alle biler han satt så godt i :p

Nå har vi kjøpt bil nr 2, en Ford ekspedition 05, med 8seter :p legger ned de bakerste seterekka og har da fortsatt plass til 5. God plass til vogn og mye mere.( men disse er litt dyrere)! Har campingvogn og, så var mest derfor vi ente opp med denne, + god plass i bilen.
 
Jepp. Audi A3 er en trang familiebil :p ble fysen på delhybriden til Mitshubichi (eller hvordan det skrives?) for leasing var veldig gunstig på den. Men det er dyrt å kjøpe ny bil!!!! Bor i nord så ønsker noe har 4hjulstrekk og litt høy for p skåne ryggen. Gir snart opp!
 
Det er nok mulig det ja :) Men ville ikke gått for en for gammel årsmodell eller en som er gått mye, for da blir det ofte mye dyre verkstedstimer.

Ja, det er det som er dilemmaet. Ser at vi kanskje må opp på budsjettet for at bilen ikke skal bli for gammel eller ha gått for langt. Men skal bygge ut også, så her blir det harde prioriteringer!
 
Kunne trengt det, siden dette er nr 3!

Meeeen, siden jeg har firmabil og og jeg får ha den gratis i permisjonen, blir ikke det aktuelt.
Vi kjører sjelden langt hele familien og småturer går greit.
Blir ny bil etter permisjon, enten ny firmabil eller ny privatbil med billønn.

Fysen på en mye større bil og definitivt med firhjulstrekk:)
 
Vi har en to-seters varebil så vi må absolutt ha ny bil. Vi skal ha en Skoda octavia stasjonsvogn :)
 
vi må.. mannen har en sportsbil, og jeg har en nissan leaf.. vi er allerede en familie på 4, og blir 5 :p sååå, ja. vi må ha. Men mannen vil at vi skal ha en TESLA! *sukk*
 
Vi har en gammel Yaris med tre dører, så vi måtte ha ny. Mannen gikk uten meg og kjøpte en Audi A4, for det var så bra plass i bagasjerommet (som han hadde fått tips fra sin bror om) :p
 
Gubben maser om at jeg har for liten bil, er min bil som er "hovedbilen".
Har en Mitsubishi ASX men han ønsker en Pajero :p
Så det blir nok hans lille golf som blir oppgradert etterhvert til noe større.
 
Ja, men har firmabil..så vet ikke hva vi ender opp med.
 
Vi kjøpte oss en ny qashqai i fjor og er veldig fornøyd med den :) greit med plass og den kjører bra.

Godt å høre :) samboeren selger Nissan, så er forsåvidt en enkelt valg for oss. Tenker at en qashqai holder så lenge vi har ett barn :)
 
Vi får i oss Caravelle nå på februar med 8 seter i :) siden det blir 6 barn og 2 voksne, også et det masse plass til vogn og bagasje utenom :)
 
Trenger ikke, men har snakket om det.
Vi har en Ford mondeo stasjonsvogn som er en stor og flott bil, dekker våre behov,om ikke 15 åringen skal være med ut å kjøre. Det går på korte turer men tror det kan bli trangt mellom 2 bilstoler i baksetet.
Lukter litt på Ford s-max. Tipper det bare blir meg lukt ;)
Det kjipe er at vi kjøpte ny i fjor.
 
Vi er på biljakt. Er gubben som skal kjøpe og han er kresen så ikke sikker på hva han ender opp med. Men kravene er plass til barn og vogn samt bagasje når vi skal reise osv. Jeg kunne tenkt meg volvo men de koster litt mer enn hva vi har råd til nå spesielt de typene vi vil ha. Får se hva han ender med
 
Back
Topp