Flere som trener her?

Tuppsnupp

Flørter med forumet
Har etter jeg ble gravid begynt å få sinnsykt med sting/hold i siden når jeg jogger. Regner med det skyldes graviditeten? Lurer på om det kan forhindres eller om det blir bedre? Får det ikke hver gang, men oftere og oftere :/

Lurer og på om noen vet hva man maksimalt bør ha i puls når man trener kardio? Leser overalt at man skal kjenne etter på kroppen, men jeg syns det er vanskelig. Liker å presse meg, og føler ikke jeg har trent før jeg er helt utslitt... Er redd det blir for mye.

Kan ikke gulpe deg, desverre. Men så flink du er da, det må sies :)

Sjakk Matt skrev:

Haha! Jeg skriver med iPaden og rettetasten står på, det skulle stå: JEG KAN IKKE HJELPE DEG

Sjakk Matt skrev:

Sjakk Matt skrev:

Haha! Jeg skriver med iPaden og rettetasten står på, det skulle stå: JEG KAN IKKE HJELPE DEG

Hahahaha :DD

Ja, jeg trener! :-)

Jeg synes de sier så forskjellig på hva som er greit. Sist spilte jeg håndball til jeg var ca 4 mnd. på vei, og det er jo med veldig høy intensitet. Legen mente at det ikke var intensiteten jeg burde være redd for... Men man skal vel unngå å bli overopphetet =)

Jeg vet ikke, nå løper jeg bare, så jeg tenker vel at all aerob trening er grei? Tror egentlig at den som kjenner det best er deg selv. Hva man tåler og hva man synes er ok?

en kan trene på nivået en pleier, men ikke "sette nye rekorder" i denne perioden ;)

Litt av problemet mitt er at hver økt er nytt rekordforsøk, hehe.. Må vel bare roe litt ned og heller satse på vedlikehold. Kan jo hende det begrenser seg selv snart uansett. Hadde ikke sjangs å trene sist ;)

Back
Topp