flere som tenker på jula allerde?

Hoppedåsa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
jeg sitter å tenker på jula! haha! vi ba inn alle til oss i år. før vi visste at jeg skulle være stor som en elefant på den tiden :P
hos oss spiser vi egenltig ribbe til jul. men jeg lurer på om jeg skal gå skikkelig mot strømmen og servere pinnekjøtt. sånn at det blir lettere for meg :P

Jeg jobber 18- 24 på julaften i år, så håper at noen har lyst til å bytte med ei stakkars gravid ei. Ellers så får jeg satse på at jeg får termin noen dager tidligere på Oul, for nå går jeg ut i perm 26 desember

I år tror jeg det blir jul hjemme hos oss selv!! Feirer vanligvis litt her og der, med foreldre og svigerforeldre, men i år blir vi nok hjemme hos oss...så får heller de som ønsker komme til oss! Jentene mine skal ferie mammajul i år, så det blir koselig:-)

Jeg har fått 2-3 uker før termin begge gangene, så en vet jo aldri...har termin 19.01...så tar høyde for at ting kan skje...også i julen;-)

Ja tror jeg skal handle julegaver i god tid i år ;)
Vi er alltid hjemme på julaften.
Liker det best. Slipper å drasse på gaver og ungene kan herje fritt og slokne når dem vil ;)
Svigers kommer annethvert år , og mamma , pappa og lillesøster hvert år :)
I år blir det bare mamma , pappa og søsto som kommer :)

Jeg har allerede begynt å tenke på julegaver:P for d første liker jeg at hele desemberlønna kun går til oss og ikke gaver, for d andre så har jeg garantert bekkenløsning og ser ikke for meg at jeg skal traske timesvis i butikk på den tiden;)

Starta å tenke på julegaver :) Tipper det blir middag hos mamma.. Mulig gavene og. Så sover enten vi alle der eller bare mini. Er stort sett alltid ferdig med julegavene før desember kommer :) I år blir det nok en del strikka gaver :)

Har også begynt å tenke på julegaver, julefeiring... Bor 3 timer unna mine foreldre, hvor feiringa egentlig skal være i år, men jeg har foreslått at de kan komme hit :P Har tross alt termin 4.januar (foreløpig), og vil ikke sitte i bilen på vei til/fra julefeiring når noe KAN skje :P

Vi feirer alltid jul hjemme pga barna vi. Bor ca 3 timers kjøring fra svigermor, og min familie, men svigerfar er alltid her, også bytter de andre på å komme :) Når det er såpass avstand, så er det så mye lettere å være hjemme med tanke på barna.
Kaldendergavene til ungene er vi snart ferdige med, og vi har faktisk så smått begynt med julegaver :P Pleier å være helt ferdig med gaver i oktober, så vi kun har igjen og bestille julekort i november. Deilig og slippe storsenteret i desember :D Og det blir nok ekstra godt i år ;)

- Flittig bruker av app'en ;)

Julen skal feires hos foreldrene mine med alle søsken og svigerbarn :) Vi blir to høygravide med termin nesten samtidig på julaften i år, så mamma og pappa er klare for å måtte forlate både ribbe og gaver dersom en av oss "plutselig" må føde :P

Vi et alltid hjemme. I år kommer foreldre mine, foreldre til mannen og søstra mi. Det er pappan min som lager maten (selv om jeg er kokk) tror både mannen min og pappan min hadde dratt et annet sted om det ble servert noe annet enn ribbe- de tradisjonelle gutta der.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Ettersom vi nettopp har kjøpt leilighet syntes vi det var morsomt å kunne invitere til oss i år. Vi visste heller ikke om graviditeten da, men satser på at alt går fint :) Vi skal heldigvis bare være rundt 8 stk (bare 1 barn) så regner med det blir en rolig kveld.
Tror jeg skal gjøre som de ovenfor her har nevnt, å starte med julegaver tidlig for en gangs skyld :p

Vi hadde tenkt å ha det hos oss, men når jeg kommer te å være stor som ett hus såå tar vi det nedi gata hos min far isteden.. Deilig å slippe å lage så mye som en makron når man er en tung varm og stressa elefant :b

• Liker
Reactions: H27
Skulle gentlig ha julaften hjemme med svigers, men jeg kommer ikke til å orke det. Så tenker att vi alle drar til mamma og pappa. Da får jeg feiret med broren min også.
Julegaver håper jeg også å få startet tidlig med. Siden jeg allerede er sykmeldt pga bekkenløsning så vil jeg slippe det siste stresset i desember

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

I år er det feiring med svigerfamilien, og då blir det feiring enten hos svigerforeldre eller hos oss.
Viss eg ikkje blir i noke særlig bedre form så blir det mykje julegaveshopping på nettet :-P Vil også prøve å vera ferdig i god tid sjøl om eg ikkje har termin før i slutten av januar denne gangen.

var egentligplanen å dra ned til sørlandet hos svigerfar men siden jeg er såppas høygravid på den tiden blir det første jula som jeg inviterer hjem til meg :/ tør ikke dra så langt hjemmefra i den tiden men skal be min mor om å hjelpe meg med matlagingen så ikke allt stresset faller på meg ^^

Jeg aner ikke hva vi gjør i jula.. har termin 6 januar, med tvillinger... Så er ganske sannsynlig at de enten kommer i juletider eller før juletider.. Så må nesten ta ting som det kommer ;)
Julegaver må vi bli ferdig med en stund før desember tror jeg ;)

Som de fleste andre her blir det om å gjøre å få unna julegaver før desember! Pleier uansett alltid å prøve på det, men ikke alltid jeg er like flink ;) Vi pleier å ha jula enten her i Bergen hos svigers eller hos mine foreldre, og i år er det (heldigvis) svigers sin tur...det er bare ca 30 min å kjøre fra oss, og nærmere KK ;) Ikke at jeg tror det skal skje noe i jula...veldig innstilt på overtid med denne også! Godt å slippe å styre med mat sjøl iallefall.

Jeg går ut i permisjon 15.desember og har ingen planer om å føde før etter jul! Er så glad i jula og tradisjoner.
Prøver å handle julegaver før 1.desember sånn at jeg kan bruke hele desember til baking og julekos! :)

For to år siden hadde vi hele min slekt med søskenbarn, tanter, onkler osv, 20 stk til bords. I fjor hadde vi bare foreldre på begge sider og søsken. I år har vi vært tidlig ute og invitert oss til mine foreldre ;)

Jeg gleder meg til jul!! :)

Vi skal til mine svigerforeldre i år, som i fjor. Har til nå vært to år på rad hos hver side, siden mine foreldre er skilt og pappa er sjømann. Neste år, når barna feirer sin første jul så skal vi feire med hele gjengen neste år både mamma og pappa håper jeg... Glad de får være med på barnas første jul <3

Back
Topp