Flere som tar ulønnet perm?

Skal ta 1 måned ulønnet selv. Hvor lenge skal du evt være hjemme ekstra?
Jeg skal nå ha 5 uker ferie før jeg går over på ulønnet permisjon. Så jeg begynner ikke å jobbe før 13 oktober. Så det blir ca 2 1/2 mnd uten lønn :smiley-ashamed004 Litt kjedelig uten lønn,men synes det hadde vært alt for tidlig om jeg skulle begynt å jobbe igjen nå etter ferien. Når begynner du å jobbe?

Vi venter med barnehage til høsten 26, så blir leenge med ulønnet for meg.
Vi får det akkurat til å gå rundt økonomisk, så da følte vi det var riktig for oss.

Skal ha rundt 70-75 % ulønnet fra september og ut året. Samtidig skal jeg jobbe 25-30 %, fordelt over 3 dager. Har ikke helt bestemt meg, men tror jeg ender opp med 70% ulønnet og 30 med jobb. Har kun ren kontorjobb, som det er veldig enkle og flekse med.

Skal begynne i barnehagen i januar 26.

Samboeren tar en dag permisjon i uka ca, er noen uker han ikke får det til men da tar han den igjen senere. Har jobb og stilling som ikke er forenelig med å bli helt borte i 3 måneder

Går ulønnet nå i juli og halve august. Kunne tenkt meg å være hjemme myye lengre, men må starte på studiet igjen i august, da er snuppa 9 mnd, og far blir hjemme ut året så hun starter i bhg januar 26

Eg skal gå i 75 % ulønnet permisjon til høsten 2026. Det blir litt trangt økonomisk , men det blir godt å kunne være hjemme❤️

Ja, her er planen 3 mnd ulønnet da far har en sesongbasert jobb, så han kan ikke ta ut permisjon før til våren. Så egentlig ingen vits for han å ta ut denne permisjonen når hun er kommet godt inn i barnehagen til våren… men mor taper selvfølgelig på det… lenge leve likestillingen.

Back
Topp