Flere som tar paracet?

Hadde tatt det om der var er behov for det.

Ja når hodepinen kicker inn for fullt så gjør jeg det.

Jeg tar ikke paracet, gjorde ikke det før jeg ble gravid heller.. Da går jeg heller rundt med litt vondt. Eneste unntaket er hvis jeg har mensensmerter (og det har jeg jo ikke nå), eller så tar jeg aldri smertestillende.

Prøver å la være så mye som jeg kan men er ikke lett med den hodepinen som stadig kommer:(. Tar vel paracet kanskje 3 ganger i uka.. står så mye kjipt på nettet.. men er vel mange før oss som har tatt det og, vi må jo ha noe smertestillende å ta,- stakkars oss..

Tatt noen paracet ja, og like etter EL fikk jeg influensa eller noe, så gikk i mye miks av paracet og ibux. Satser på det går bra :-)

Ja visst jeg har vondt i hue så tar jeg :) Noen ganger tar jeg med en gang jeg kjenner murring i hue slik at jeg blir kvitt det før det får slått ordentlig ut :) Til vanlig er jeg kjempe plaget med huepine, men jeg har ikke vært så plaget med det under svangerskapet :)

Har tatt det to ganger, da takla jeg virkelig ikke å gå med vondt i hodet lenger. Hadde vart i flere dager, holdt på å bli gal! Men ellers holder jeg meg unna.

E behovet der så tar eg, men utsette det i det lengste! :-)

På generelt basis tar jeg minst mulig medisiner/tabletter.. Men er behovet der, så gjør jeg det.. :) eksempelvis så har jeg en praksisperiode i barnehagen jeg MÅ gjennomføre nå.. Skulle bekkensmertene eller hodepinen bli for ille, så vil jeg ikke nøle med å ta paracet :)

Det har vært et par dager hvor hodepinen har blitt for uutholdelig hvor jeg har tatt Paracet :-)

Leste at Paracet kunne være skadelig for testiklene til gutter i svangerskapet. Jeg har brukt Paracet pga smerter. Legene sier det ikke skal være skadelig, så får håpe på det da.

Jeg prøver å unngå medisiner.. Også paracet, men hadde det vært helt ille og ingenting annet funka ville nok jeg også tatt. Prøver å roe ned, drikke vann, gå ut en tur og sove i første omgang for hodevondt:)

Jeg har tatt mye av det. Legen sa det var greit å ta paracet (og kun paracet), men jeg ble bekymra allikevel og spurte jordmor Siri (på nett), og hun sa det bare var å ta det i dosene det sto på pakninga, og at jeg kunne ta Ibux også hele andre trimester. Prøver å ikke gå helt av skaftet med dårlig samvittighet.

Back
Topp