Flere som tar magebilder?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Tok magebilder med nr 1 og det er så koselig å se hvordan magen vokser og vokser.

Er det flere her som har tatt før-bilde og kanskje begynt på underveisbildene?

Tenker å lage en tråd inne på skjult gruppe når flere etterhvert får tilgang :D

Vel, begynner fra uke 12. Ellers skulle jeg tatt for 5 uker siden før all lufta :D

Jeg vurderer det. Gjorde det sist, så gøy å se tilbake på!:) Startet da jeg begynte å se antydning til mage.

Kommer sikkert til å ta et par :-)

Jeg tok en uke etter positiv test, da jeg var rundt 1 mnd :) Skal ta igjen nå før jeg runder 2 mnd :) så blir det 3 mnder å så hver uke etter det tenker jeg :)

Næh, den bolledeigmagen min er ingenting å ta bilde av før det blir babykule isteden :P :P

jeg har tatt annen hver uke ca fra uke 4. kjekt å se hvordan den forandrer seg, selv om det meste er luft nå :p

Jeg tok et bilde en uke etter jeg fant ut at jeg var gravid :) Det er så mye luft nå, at jeg ser jo høygravid ut allerede! :p Men kommer nok til å ta bilde i allefall annen hver uke fremover :)

Ikke enda.. Var ikke sånn superivrig på magebilder da jeg gikk med guttungen heller, tok bilde nå og da. Så regner med det blir likt denne gangen også :)

Har glemt det litt bort. Hehe. Tok magebilder fra uke 5-20 sist før det ble kjedelig og DA kom magen ;)

Vi har snakket mye om å ta bilder hver søndag, men blir jo bare glemt :-P Er 9 uker i morgen, så må begynne nå før det blir for seint. Er allerede så oppblåst

Vi har snakket mye om å ta bilder hver søndag, men blir jo bare glemt :-P Er 9 uker i morgen, så må begynne nå før det blir for seint. Er allerede så oppblåst
Legg inn alarm og ta det på morgenen :) Lett å glemme men man får fort inn en rutine :)

Jeg kommer til å ta bilder jevnlig etterhvert :)
Gleder meg til magen kommer!

Tar fra uke 12 og hver uke tenker jeg, gjorde det sist også, og det er veldig koselig minne å ha!

Back
Topp