Flere som tar lappen, eller har tatt den like før fødsel?

Satinsky

Prinsemamma
I disse dager (uke 37) går jeg bare og håper på at jeg skal rekke å kjøre opp 6.august. Har termin 24. august... Har aldri hatt særlig behov for førerkort, så jeg har vært skikkelig treig. Fikk et spark bak da jeg ble gravid, og startet i mai med timene. Måtte lide meg igjennom en forferdelig langkjøring i går, hvor hun jeg delte bil med, var så dårlig til å kjøre at hun ikke får lov til å kjøre opp likevel. Skvatt fælt et par ganger, og forundrer meg over hvor redd jeg blir på lillegutts vegne. Heldigvis bare en Oslo-tur igjen, så er det oppkjøring.
Håper inderlig at lillegutt holder seg i magen til etter oppkjøringen. Umulig å vite når han kommer, med forkortet livmorhals, masse nedpress, en nesten-innleggelse på føden i uke 35 pga blødning, og en kropp som føles veldig fødeklar. Ønsker meg masse lykkestøv til 6 august :-)

Jeg holder også på med lappen i disse dager! :D Slitsomt, men nå som vi snart har 2 barn MÅ vi være to som har lappen. Er jo også jeg som leverer i bhg om morningen, så ser ikke helt for meg hvordan jeg skal klare det med ent spedbarn og en gutt på 2,5år uten lappen. Men jeg rekker ikke oppkjøring før termin da.. Men har fått oppkjøring i midten av sept. så det skal vel gå det også. Prøver å bli ferdig med alt annet iallfall ;) Har du tatt glattkjøring nå mens du er gravid? Jeg ble anbefalt å vente til etter fødsel med det..

Jeg mangler oppkjøring, som jeg ikke har fått dato for. Men besto teorien i mai, så jeg må nok bare skylde meg selv.
Førerkort blir det i 2013 uansett!
Lykke til den 6 august :)

Jeg holder også på med lappen i disse dager! :D Slitsomt, men nå som vi snart har 2 barn MÅ vi være to som har lappen. Er jo også jeg som leverer i bhg om morningen, så ser ikke helt for meg hvordan jeg skal klare det med ent spedbarn og en gutt på 2,5år uten lappen. Men jeg rekker ikke oppkjøring før termin da.. Men har fått oppkjøring i midten av sept. så det skal vel gå det også. Prøver å bli ferdig med alt annet iallfall ;) Har du tatt glattkjøring nå mens du er gravid? Jeg ble anbefalt å vente til etter fødsel med det..

Moro at det er flere som gjør det :-) Var ikke noe problem med glattkjøringen tross graviditet. Jeg slapp imidlertid å være passasjer da den jeg delte bil med skulle ut på banene. Jeg fikk heller ikke prøve kollisjonstesteren, men den er ikke noe krav for å bestå. Kjøreskolen jeg bruker er vant til å ha gravide der. Er vel nokså vanlig at man ønsker å bli ferdig med det.

Jeg mangler oppkjøring, som jeg ikke har fått dato for. Men besto teorien i mai, så jeg må nok bare skylde meg selv.
Førerkort blir det i 2013 uansett!
Lykke til den 6 august :)

Tusen takk :-) Lykke til når du kommer så langt.

Back
Topp