Satinsky
Prinsemamma
I disse dager (uke 37) går jeg bare og håper på at jeg skal rekke å kjøre opp 6.august. Har termin 24. august... Har aldri hatt særlig behov for førerkort, så jeg har vært skikkelig treig. Fikk et spark bak da jeg ble gravid, og startet i mai med timene. Måtte lide meg igjennom en forferdelig langkjøring i går, hvor hun jeg delte bil med, var så dårlig til å kjøre at hun ikke får lov til å kjøre opp likevel. Skvatt fælt et par ganger, og forundrer meg over hvor redd jeg blir på lillegutts vegne. Heldigvis bare en Oslo-tur igjen, så er det oppkjøring.
Håper inderlig at lillegutt holder seg i magen til etter oppkjøringen. Umulig å vite når han kommer, med forkortet livmorhals, masse nedpress, en nesten-innleggelse på føden i uke 35 pga blødning, og en kropp som føles veldig fødeklar. Ønsker meg masse lykkestøv til 6 august
Håper inderlig at lillegutt holder seg i magen til etter oppkjøringen. Umulig å vite når han kommer, med forkortet livmorhals, masse nedpress, en nesten-innleggelse på føden i uke 35 pga blødning, og en kropp som føles veldig fødeklar. Ønsker meg masse lykkestøv til 6 august