flere som tar de lifeline gravid tbl?

LiljeBlomst

Forelsket i forumet
sikkert vært spurt før;) hvor lenge skal vi ta de? er det bare i 1 trimester? mener å huske det fra sist gang :)

også en ting til, noen ganger ligger de i porsjonspakker pg andre ganger på brett....merkelig , lurer på hvorfor;)

Kan dessverre ikke svare deg, tar de ikke selv. Men kan jeg spørre om en ting, er det tyggetablett med eller bare tabletter for å svelge? Jeg kjøpte nemlig pakken for ammende da jeg fikk førstemann, men syntes tyggetabletten var så vond på smak, så jeg tok de aldri...

Nei, men jeg tar 2 omega3, 1 vitaminpille og 1 folattablett !

Sist gang tok jeg lifeline, men HATET smaken på tyggetabletten.

Har tatt de, men ga de til ei venninne istedet, tar nå bare folsyre.

Det er en som er for 1.trimester og de er på brett,  neste trinn er for 2. trimester og til ammeperioden og det mener jeg er pakket i poser, er nok litt andre vitaminer og der:)

Flangre skrev:
Kan dessverre ikke svare deg, tar de ikke selv. Men kan jeg spørre om en ting, er det tyggetablett med eller bare tabletter for å svelge? Jeg kjøpte nemlig pakken for ammende da jeg fikk førstemann, men syntes tyggetabletten var så vond på smak, så jeg tok de aldri...

ingen tyggetbl, bare vanlig :) men den ene er ganske stor :-/

Tok disse sist gang jeg var gravid, i starten var det med tyggetabletter. De klarte jeg ikke da jeg var konstant kvalm de første 4-5 månedene. Etterhvert kom de med vanlige tabletter så da gikk det greit å ta de, tok de mesteparten av svangerskapet. Tror kanskje jeg kjøper de etterhvert, må bare bruke opp de vitaminene jeg har først!

Tar de ja, å lurer på det samme. For man skal jo bare ta folat til uke 12 eller? Skal man kutte ut den å ta resten da?

Alle er svelgetabeletter nå ja, ikke sugetabelett som det var før :)

Back
Topp