Flere som tørster?

Leamusa

Forelsket i forumet
Jeg er så konstant tørst, hele tiden! Prøver å drikke masse, men føler meg like tørst og tørr i munnen etterpå.
Blir jo så lei av å drikke når det ikke hjelper:bag:
 
Samme her! Går på medisiner som forsterker det, men var en liten stund bekymret for blodsukkeret mitt pga. det. Er så ekstremt liksom [emoji85]
 
Jeg drikker masse, hele dagen!
Begynner å bli dritlei vann :hilarious: Drikker litt brus innimellom :rolleyes:
 
Jeg drikker masse, hele dagen!
Begynner å bli dritlei vann :hilarious: Drikker litt brus innimellom :rolleyes:
Jeg prøver å drikke mer vann, for brus og saft hjelper jo hvertfall ikke. Men det er jo sååå kjedelig :shy:
 
Tørst ja! Må opp å tisse om natten og drikke litt fordi jeg er tørst = opp å tisse igjen etter en stund :wtf::hilarious:
 
Drikker mye her også, men jeg er ikke lei vann, drakk nesten bare fun light før jeg ble gravid, nå har jeg blitt så syyykt forelsket i vann, Drikker så mye vann, syns det er så syyykt godt ^.^
 
Veldig tørst jeg også. Må ha en flaske ved senga som jeg drikker av hver gang jeg må opp og tisse. Vil tro det er 3-4 ganger hver natt. Føler meg utrolig tørr i svelget hver gang jeg våkner.
 
Veldig tørst. Må drikke litt vann hver gang jeg tisser på natta, og tissingen blir jo ikke akkurat bedre av at jeg drikker mer vann :p
 
Samme her. Knusktørr på tunga, ganske ubehagelig egentlig. Drikker mye vann.
 
Ganske tørr i munn, veldig mye mer tørst om dagen og synes huden er tørrere også,,
 
Ganske tørst ja, i går Kveld måtte jeg få mannen til å hente ei flaske vann til meg, den var tom idag tidlig!
 
Back
Topp